Mamy działkę!!!

1. Data: 2003-04-01 10:35:51

Temat: Mamy działkę!!!
Od: "W" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Jestem tu nowa. Niedawno mój stary, ten ochlej patentowany wygrał w pokera
działkę pod lasem. Na początek dałam mu za to popalić bo ryzykował naszego
trabanta a ja tu w 7 miesiącu, a niech by się powtórzyło jak z Zosią, moją
dziewiątą córą, że się zaczęła pkać na ten świat ponad 4 tygodnie przed
czasem? Tak czy owak mamy działkę. Stary lubi buraki, ziemniaki zawsze
jechaliśmy wybierać na wsi w nocy, ogórki przydadzą się na zagrychę... tak
kombimuję. Byłam wczoraj w mieście po nasienie ziemniaków. Nie mają, te
sklepy teraz to są dobre dla miastowych, tylko trawa i kwiaty. Zakupy robię
zawsze ja bo stary nie ma głowy do intersów, wszystko inwestuje w gorzałę no
i chyba pierwszy raz co na tym nie straciliśmy gdy wygrał działkę. Chciałam
go zapędzić do roboty, co by przekopał, wygrabił, nasienie wysypał w tym
ogrodzie no i co by mu głupie myśli po głowie nie chodziły ale nie wyszło.
Znowu poszedł chlać. Będę musiała sam przekopać, wygrabić i nasienie
wysypać. Już je nawet pobrałam od męża. Teraz już mu odpuściłam robotę, ale
jak już wyrośnie to mu nie popuszczę. Będzie pielił, stonkę zbierał,
ziemniaki wybierał. Mam wprawdzie kupionego Randapa. Pan w ogrodniczym
powiedział, że pomaga na wszystko. To na stonkę pewno też. Ale co ja mam
pieniądze na te herbatacydy trwonić?
Wolę chłopa zagnać na pole i niech robale wybiera!

Klępopatra (se sama zmieniłam sama nazwisko na zacniejsze)

2. Data: 2003-04-01 10:36:13

Temat: Re: Mamy działkę!!!
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniądze na te herbatacydy trwonić?
> Wolę chłopa zagnać na pole i niech robale wybiera!
>
> Klępopatra (se sama zmieniłam sama nazwisko na zacniejsze)

Jak na "prima aprilis" to nieźle, ale wolę tę historię z bocianem na balkonie.
Pozdrawiam
Leszek

Zakładanie perznika
mech