Mamy nowe czasopismo, może któraś już przeglądała...

1. Data: 2006-03-07 11:15:27

Temat: Mamy nowe czasopismo, może któraś już przeglądała...
Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To "Wena", podobno bardzo fajne, są koraliki, szydełko, pomysły na
wielkanoc, filetki, decoupage, powiedzcie czy ciekawe? Czy warto kupić?
Aramis
http://pg.photos.yahoo.com/ph/wojtekstr/my_photos

2. Data: 2006-03-07 11:54:59

Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu! Wielkie dzięki za koszyczek :)
Aga

3. Data: 2006-03-07 12:44:32

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy warto kupić?

Za tą cenę-nie warto.Przeglądnęłam i odłożyłam na półkę.Ale pewnie zależy co
kto lubi. Ada

4. Data: 2006-03-07 12:50:11

Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Miałam okazje to dzis sobie przejrzec...jak dla mnie nie ma tam az takiego
powalającego no z wyjątkiem koszyszka ale warto kupić za taka cenę?
Chyba ze ktoś jest kolekcjonerem takich czasopism...

5. Data: 2006-03-07 14:44:36

Od: "nika" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To "Wena", podobno bardzo fajne, są koraliki, szydełko, pomysły na
> wielkanoc, filetki, decoupage, powiedzcie czy ciekawe? Czy warto kupić?
> [...]
Oglądałam, ale nie kupiłam. Cena mrozi krew w żyłach, a zawartość co najmniej
kiepściutka. Kilka stroniczek na kiepskiej jakości papierze. Jedynie fajny był
koszyczek, ale ja nie z szydełkujących...
Osobiście nie polecam, ale to tylko moje zdanie, bo na pewno komuś się przyda.

6. Data: 2006-03-07 15:50:32

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-03-08 06:46:51

Od: "ulka" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten koszyczek wrzucilam tutaj:
>
> Już wczoraj sobie ściągnęłam - bardzo mi się podobał.
(
A co do gazety , to również przejrzałam i stwierdziłam ,że za te pieniądze nie
warto kupować.
Chyba , że za miesiąc jak zejdzie z kiosków , można kupić na allegro za połowę
ceny ( co robię i z innymi gazetami robótkowymi).

8. Data: 2006-03-08 10:53:18

Od: "Monika" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten koszyczek wrzucilam tutaj:
> http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=102910
> Pozdrawiam
> Pusia

Pusiu! Duża buźka. Wprawdzie ja nie szydełkowa, ale mam koleżankę, która na
pewno się ucieszy:)))

9. Data: 2006-03-08 15:15:19

Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam skany od Gosewy,jej tez duża buźka.
Pusia

schemat makóe
Czy sa polskie strony ze schematami szydelko/druty?
Poszukuję producenta
XXX szukam klucza
Ogromna prosba- poszukuje schematu