Re: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 27 May 2017 16:00:31 -0700 (PDT)
Subject: Re: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny
From: Lord Gender <r...@g...com>

Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 28 maja 2017 00:48:13 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Pierwszy był inny:
> http://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurze
-pis,311

Po drodze jeszcze był Bruno Kwiecień i ten z garnkiem we Wrocławiu.
Tego typu groźne ekscesy są po obu stronach. A ja nie chcę wojny domowej.

To nie był terror, terror to zorganizowana akcja przez grupę, zaplanowana, wykonana,
to wczesniej byli frustraci, chorzy psychicznie a nie terroryzm..........

.to jest terroryzm..

Nakręcony przez Martina Scorsese film Ostanie kuszenie Chrystusa stał się obiektem
wielkich kontrowersji jako atakujący religijne uczucia chrześcijan. Obrazoburczy
obraz wywołał różnorakie reakcje, w tym zasadnicze potępienia za strony
przedstawicieli wielu chrześcijańskich kościołów, którzy uznali go za przekroczenie
dopuszczalnych granic ekspresji artystycznej. Nie skończyło się jednak na
potępieniach.

W 1988 roku obrzucono koktajlami Mołotowa paryskie kino Saint Michel, w którym akurat
pokazywano wspomniany film. W zamachu rannych zostało trzynaście osób, cztery stanęły
w płomieniach i doznały ciężkich poparzeń, jedna była w stanie ciężkim. Był to tylko
jeden z kilka terrorystycznych zamach związany z projekcjami filmu Scorsese, które
przeprowadzili chrześcijańscy fundamentaliści.