Mapa "nasadzeń" ogrodników

51. Data: 2000-04-03 07:06:16

Temat: Re: jak być powinno
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Widzisz Jerzu, chodzilo mi o to, ze nie widze nic zlego w podpisywaniu
>sie pseudonimem a pisaniu pod pelnym imieniem i nazwiskiem (jak np.
>Jerzy Kozlowski),
>
>--
>Pozdrawiam serdecznie :-)
>Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

No to ja.
Czego- grzecznie sie pytam?
Juras

52. Data: 2000-04-03 07:24:24

Temat: Re: Burza... - Krzysztofie, wybacz
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem adwokatem Krzysztofa, ale zwolennikiem tzw. dobrych obyczajów
> (mimo, że WszystkoWszystkimWolno, to trzeba umieć z tej W korzystać).
Jeśli
> ktoś do Ciebie zwraca się prywatnie, to znaczy, że nie chce aby poruszać
ten
> temat na forum grupy. Po prostu, wykazałeś brak szacunku do piszącego. Co
> tego, że Ty uważasz temat za "nieszkodliwy", jeśli autor pisząc do Ciebie
na
> priv uważał inaczej?
>
> Mnie też WW i dlatego pozwalam sobie zwrócić Ci uwagę.

Krzysztofie, przepraszam, masz w 100% rację, pozostali również.
I nie tłumaczy mnie, niewinna treść.
Tu idzie o zasady.
O zaufanie.
PRZEPRASZAM.
Natura też łagodzi obyczaje.
Pozdrawiam, jerz.

53. Data: 2000-04-03 07:34:04

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jerz wrote:
> Krzysztofie, przepraszam, masz w 100% rację, pozostali również.

Proponuje wiec juz zapomniec o bylym i zabrac sie do roboty w ogrodku i
na grupie. Jak pieknie slonce juz przygrzewa ...
Reka na zgode?

54. Data: 2000-04-03 07:57:58

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje wiec juz zapomniec o bylym i zabrac sie do roboty w ogrodku i
> na grupie. Jak pieknie slonce juz przygrzewa ...
> Reka na zgode?
Tak,
tym razem szczerze skruszony i do cna, jerz.
Pozdrawiam i dziękuję.

55. Data: 2000-04-03 09:08:50

Od: "PaulCat" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8c397h$s4$...@a...webcorp.com.pl...
> w>posiadanie ogrodek czy dzialke ..... Niestety niektorzy musza zadowolic
> sie>przerabianiem swoich niewielkich pokojow w blokach na
> mini-ogrody>botaniczne, ale nie widze powodu, dla ktorego taka osoba nie
> moze byc>nazywana milosnikiem roslin i przyrody.
>
> To ja przepraszam, mea culpa, zagapiłem się.
> Oczywiście miłośnicy doniczkowi są równoprawnymi i równoobowiązkowymi
> członkami grupy.

Bardzo sie ciesze, ze doszlismy do porozumienia milosnikowo-doniczkowego
:))))))

> Ale chyba warto od mieszkańców wielkich aglomeracji wyciągnąć więcej
> szczegółów, coby nie byli podpięci pod jeden punkcik, oznaczający dla
innych
> np. Pałac Kultury:-), albo Sukiennice:-).

Jak najbardziej sie zgadzam i dlatego podalem mozliwie maksymalne dane
swojego "nasadzenia".

> Pozdrowienia
> p...@r...pl

Pozdrawiam rowniez
--
---=<< PaulCat >>=---
p...@p...com.pl

56. Data: 2000-04-03 10:03:14

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Jejku nawet ja sie wzruszylem.
Juras

57. Data: 2000-04-03 10:58:51

Temat: Burza w szklance wody.
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Bede polemizowac. wiekszosc postow jerza NIE byla bardzo ciekawa. wrecz
przeciwnie. byly dlugie, nudne, z licznymi cytowaniami, przez co
nieczytelne.
Dorota

58. Data: 2000-04-03 12:09:18

Temat: Re: Burza w szklance wody.
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka napisał(a) w wiadomości: <3...@n...gov.pl>...
>Bede polemizowac. wiekszosc postow jerza NIE byla bardzo ciekawa. wrecz
>przeciwnie. byly dlugie, nudne, z licznymi cytowaniami, przez co
>nieczytelne.
Powiedzialbym nawet, ze jest to "ilosc" ktora nie przechodzi niestety w
"jakosc".
Pozdrawiam
Grzegorz

59. Data: 2000-04-04 11:46:29

Temat: Re: Mapa "nasadzeń" ogrodników
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, wezmie czlowiek 3 dni urlopu, pojedzie na wies drzewka sadzic
(cwierc tysiac sztuk) i juz go chca pozbawic ciezko zapracowanego ponic
drugiego miejsca (pod wzgledem bliskosci srodka Polski) i nie ma
czlowieka na liscie :-(

Maciej Szmit
mailto:M...@m...iw.lodz.pl
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit
a chalupa niedaleko Parzeczewa: 4 km w strone Aleksandrowa Lodzkiego
(mniej-wiecej na poludnie) wzdluz drogi Aleksandrow Lodzki-Leczyca i
jeszcze kilometr w bok :-)

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

60. Data: 2000-04-05 10:03:41

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

> 150. Sunnie <s...@k...net.pl>
Anna Oszkodar- Balcer (ech, a chcialam pozostac anonimowa ;-)) Warszawa,
Ochota przy Pl. Narutowicza :-)
Ogrodu jeszcze nie posiadam, ale... walcze z balkonem i mam
doniczkowe.Mam nadzieje,ze nie przeszkadza to w "nasadzeniu" :-)

Anka

---
http://www.intralink.com.pl - 27 tys. CD, MC, MD, DVD, VHS...
Ogromna oferta jazzu (>3K CD)! Duzo okladek, opisow i recenzji.

Re: Re: Re: U mnie już wiosna!
Co zrobić z turkuciem podjadkiem
Zupełnie niezwykły kwiatek
Re: GRUSZKI (bez wierzby)