Re: Margaryny antycholesterolowe

Subject: Re: Margaryny antycholesterolowe
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 24 May 2018 10:48:30 +0200

W dniu 2018-05-24 o 09:58, XL pisze:

> Płacić 7-8 razy więcej za chemicznie utwardzany olej GENERALNIE?!
> Naprawdę wierzysz, że toto Ci zmniejszy cholesterol bez dużych zmian
> dietetycznych?

No nie wiem. Ponieważ nikt w domu nie używa margaryny do pieczywa, to
takie pudełko 400g powinno mi wystarczyć na jakiś miesiąc. Alternatywą
jest Zocor, cenowo prawie to samo co taka margaryna. Ale z całą gamą
zagrożenia - może być to i żółtaczka, rozpad mięśni i naprawdę cała masa
innych niepożądanych efektów, facetowi nawet piersi mogą urosnąć..
Margaryna "anty" to roślinne sterole, w niczym nie mogą zaszkodzić.

Sama dieta to niestety za mało aby obniżyć i utrzymać niski poziom
cholesterolu.