Margaryny antycholesterolowe

251. Data: 2018-07-08 12:41:49

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż to. Dlatego dziwi mnie, po co TU pytasz te sprawy.
> Pytaj na forum ludzi z wysokim cholesterolem.

W społeczeństwie dużo ludzi ma problem z holesterolem,
nie jest to objaw szczegulnie nietypowe, pytanie się o to tu, jest poprawne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

252. Data: 2018-07-08 15:08:59

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-08 o 10:04, XL pisze:
> Otóż to. Dlatego dziwi mnie, po co TU pytasz te sprawy.
> Pytaj na forum ludzi z wysokim cholesterolem.

A jest taka grupa? Poza tym taka grupa mogłaby być sponsorowana przez
producentów margaryn. Sama chyba widziałaś tych płatnych agitatorów na
"Polityce" czy "Pręgierzu"?

> Ponownie: i szukasz ich właśnie tu?

Szukam? To tylko przecie małe pytanko które i tak już dawno się
zdezaktualizowało. Dla mnie miarodajne by było tylko wtedy gdyby
odpowiedź pojawiła się w pięć minut po pytaniu, i byłaby to odpowiedź
stałego usera.

> Niom. Myśl, myśl ?

Rozumiem że pisząc to patrzyłaś w lustro?:-

253. Data: 2018-07-08 15:09:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-08 o 12:41, Stokrotka pisze:

> W społeczeństwie dużo ludzi ma problem z holesterolem,
> nie jest to objaw szczegulnie nietypowe, pytanie się o to tu, jest
> poprawne.

Prośba o cytowanie jak należy. Nie wiem czy to tekst do mnie czy do XL.

254. Data: 2018-07-08 22:23:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> A jest taka grupa?

FORUM.
FORA.

https://forum.kardiolo.pl/topic/5793-wysoki-choleste
rol/
https://forum.abczdrowie.pl/forum-zdrowie/1910474,po
dwyzszony-cholesterol
http://m.interia.pl/serwis/forum/naturalne-sposoby-n
a-za-wysoki-cholesterol-tematy,dId,2446465

I mnóstwo innych. Wystarczy wyguglać ,,forum and cholesterol".

> [...]
> stałego usera.

> Rozumiem że pisząc to patrzyłaś w lustro?:-

Ta nagła zgryźliwość w chwili refleksji jest u ludzi posiadających
(jeszcze) zdolność samokrytyki typowym, żtp. fizjologicznym objawem
poprzedzającym bolesną dla nich konkluzję ,,Ona ZNOWU ma rację" ?

--
XL

255. Data: 2018-07-09 06:45:20

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a-za-wysoki-cholesterol-tematy,dId,2446465

> I mnóstwo innych. Wystarczy wyguglać ,,forum and cholesterol".

Widzę, że koniecznie go spławiasz.
Pewnie po to by inni się nie dowiedzieli, o zaraźliwości wysokiego
holesterolu,
i by banialuki wciskane pszez medyczny podświatek o złym trybie życia
były i jemu wciśnięte.
Tu, na tym forum, nie ma obrońcy banialukowej teori ,
a ty uważasz, że wciskanie tego kitu , to nie twoja robota, tylko kolegi -
to jego działka.
Wiec spławiasz faceta na tamto obstawione już forum.

No i oczywiście ja teżmiałam być celem, bym przy okazji czegoś się nie
dowiedziała.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

256. Data: 2018-07-09 12:18:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-07-08 o 22:23, XL pisze:

> [...]
a-za-wysoki-cholesterol-tematy,dId,2446465

> I mnóstwo innych. Wystarczy wyguglać ,,forum and cholesterol".

Wiarygodność czegoś takiego, daj spokój - idealne miejsce na reklamę, a
nie rzeczowe rozważania o skuteczności. Usenet to zupełnie co innego, tu
agitatora szybko można zdemaskować.

> Ta nagła zgryźliwość w chwili refleksji jest u ludzi posiadających
> (jeszcze) zdolność samokrytyki typowym, żtp. fizjologicznym objawem
> poprzedzającym bolesną dla nich konkluzję ,,Ona ZNOWU ma rację" ?

;-)

No dobrze, sorry o ile poczułaś się urażona.

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?
sok z buraków
Jaja z larwami w Auchanie