Margaryny antycholesterolowe

31. Data: 2018-05-29 12:57:21

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to jest naukowo stwierdzone że tłuszcze zwierzęce są przyczyna
> miażdżycy. Na tym się opiera współczesna medycyna.

To nie prawda.
Holesterol , ten co się odkłada w tętnicy itp, jest produkowany pszez
wątrobę.
Za dużo tego produkuje wątroba niezdrowa.
Tłuszcze np. z prosiaka, są dla niej ciężko strawne,
dlatego wtedy gdy jesz prosiaczka, wątroba , jeśli niezdrowa, to jest
pszeciążona,
nie pracuje poprawnie, obija się, partaczy robotę
i produktem ubocznym jej spartoczonej roboty jest holesterol we krwi.

Jeśli mamy zdrową watrobę, to mięso zoologiczne jest bardzo zdrowe.
Naukowo udowodniono jedynie, że stres powoduje nadmierną produkcje
holesterolu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

32. Data: 2018-05-29 12:58:50

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Geny, panie, geny! Gdy organizm się przestawi na nową dietę, znowu zacznie
> zapychać tętnice. Niestety.

Medycy wszystko zwalają na geny, jeśli sami nie umieją, nie mają wiedzy.
To bzdura.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

33. Data: 2018-05-29 13:17:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

> Medycy wszystko zwalają na geny, jeśli sami nie umieją, nie mają wiedzy.
> To bzdura.

Nie.

--
XL

34. Data: 2018-05-29 14:12:56

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-29 o 09:56, Trybun pisze:
> [...]
> oleju utwardzanego, natomiast widziałem obraz zapchanej tętnicy, teraz
> można by w niej zrobić spływ kajakowy. ;-)

Aż musiałam zajrzeć na google i dowiedzieć się co to jest. Nie
wiedziałam, że to tabletki. Myślałam, że jakaś margaryna.
Gdyby mojej znajomej, która mieszka niedaleko zapisali te proszki to
może nie musiałaby iść na przepychanie żył.

--
animka

35. Data: 2018-05-31 10:52:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-29 o 10:46, XL pisze:

> Nie tylko (wprost) od kalorii - ale i (pośrednio) od rozciagania żołądka.
> Jedno piwo tego nie uczyni, ale pite systematycznie, zwłaszcza do posiłku,
> bardzo rozciąga żoładek. A potem taki worek wciąż domaga się napełniania.

Oczywiście, brzuch na pewno nie urośnie od jednej szklanki, ale od
beczki, którą to prawdziwy piwosz wypija przy jednym podejściu, to już
kałdun robi się całkiem realny. Rzecz zresztą nie dotyczy samego piwa, a
nawet od zup spożywanych w nadmiarze, bo i tu następuje rozciąganie
żołądka. I efekt taki że zjadane jest już nie skrzydełko a cały kurczak..

36. Data: 2018-05-31 10:54:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-29 o 10:59, XL pisze:

> [...]
> przed pełnoletnością.
> Opisywałam tu kiedyś od wielu lat organizowany zlot bliżniąt (Kanada lub
> USA, nie pomnę), przy okazji którego prowadzi się cykl rożnorodnych badań
> medycznych. Znany był m.in. przypadek braci-bliźniaków, z których jeden
> dostał zawału. Powody tego były niby oczywiste - piwsko, mięcho, fastfudy,
> kanapa. Natychmiast przebadano drugiego - ten przeciwnie: jogging, sport,
> zdrowe odżywianko, zero alkoholu. I co?
> STAN PRZEDZAWAŁOWY! Tętnice pozatykane, skleroza w stanie rozwiniętym!

No bo to tak bezpośrednio nie oddziałuje na organizm. Jest prawie pewne
że ktoś żywiący się tylko samym mięsem i tłuszczami zwierzęcymi nie
będzie miał dolegliwości tzw cywilizacyjnych. Czyli cukrzyca, miażdżyca,
nadciśnienie itd. Tylko jest w tym bariera nie do przeskoczenia -
niemożliwość stosowania takiej diety na stałe.  Znam taką jedną babkę,
ma zaawansowaną cukrzycę w wyniku której już nie ma jednej stopy.
Zastosowała dietę "Kwaśniewskiego" już po paru dniach wyniki się
poprawiły - po miesiącu - jak u zdrowego noworodka. Jednak nie sposób
tego ciągnąć, tak że musiała wrócić do poprzedniego stylu życia i tym
samym do chemii farmakologicznej, dzięki której jeszcze żyje. Mówi że
aby można było żyć wg zaleceń tej diety, to trzeba by się kompletnie
odseparować,.

A dieta  dr Kwaśniewskiego to niby żadne tam jakieś wielkie
wyrzeczenia,  to tylko żywność złożona z _samych_ - mięsa, tłuszczów
zwierzęcych i jaj.

37. Data: 2018-05-31 10:56:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-29 o 12:57, Stokrotka pisze:

> [...]
>
> Jeśli mamy zdrową watrobę, to mięso zoologiczne jest bardzo zdrowe.
> Naukowo udowodniono jedynie, że stres powoduje nadmierną produkcje

Prawda i nieprawda. W sprawie cholesterolu medycyna tak właściwie
dopiero raczkuje. Jak by nie było - w jednym jest zgodna - w przypadku
zagrożenia miażdżycą wszyscy lekarze zalecają dietę ubogą w tłuszcze
zwierzęce i mięso.

38. Data: 2018-05-31 10:56:44

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-29 o 11:01, XL pisze:

> Geny, panie, geny! Gdy organizm się przestawi na nową dietę, znowu zacznie
> zapychać tętnice. Niestety.

Bardzo wielce prawdopodobne. Zresztą po efektach leczenia objawowego
nigdy nie należy zbyt dużo oczekiwać.

39. Data: 2018-05-31 10:57:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-05-29 o 14:12, Animka pisze:

> [...]
> Gdyby mojej znajomej, która mieszka niedaleko zapisali te proszki to
> może nie musiałaby iść na przepychanie żył.

Nie, margaryny to ja właśnie szukam jako potencjalnego zastępstwa dla
tych tabletek.

A co do znajomej to wcale nie ma pewności czy tabletki by jej pomogły.
Rzecz zależy od wielu czynników, ot choćby od stopnia zaawansowania
miażdżycy.

40. Data: 2018-05-31 11:00:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> nawet od zup spożywanych w nadmiarze, bo i tu następuje rozciąganie
> żołądka. I efekt taki że zjadane jest już nie skrzydełko a cały kurczak..

Coś o tym wiem - uwielbiam (moje!) zupy, ale ograniczyłam :-))

--
XL

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?