Re: Margaryny zakazane, ale nie w Polsce niestety.

Data: 2016-09-20 21:13:43
Temat: Re: Margaryny zakazane, ale nie w Polsce niestety.
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .09.2016 o 20:48 cef <c...@i...pl> pisze:

> Martwi mnie raczej ta obsesja, do tego brak konsekwencji:
> raz w każdej prawie margarynie ten olej palmowy a za chwilę,
> że margaryna to margines rynku itp.
> Trudno nawet podjąć dyskusję.

Ty cef rzeczywiście jesteś mocno nieskoordynowany, dlatego proponowałem
End Of Discussion, mam prawo wybierać poziom dyskusji i dyskutantów.

Ale dla pozostałych czytających (a ty teraz czytaj ze z r o z u m i e
n i e m bo nie mam zamiaru znów tłumaczyć, jak komu mądremu)...

W USA rynek margaryn od dłuższego czasu jest na cenzurowanym:
http://krytykkulinarny.pl/2014/01/koniec-epoki-marga
ryny/

Dlatego topniejący rynek (czyli wygaszany nawet przez Unilever!) nietrudno
było zamknąć.
Można pochwalić się - "dbamy o zdrowie społeczeństwa, wycofujemy szkodliwą
margarynę i tłuszcze utwardzane".
Kiedy wszyscy cieszą się z pewnego postępu, wprowadzane są kolejne
produkty o co najmniej niedowiedzionej nieszkodliwości. Do tego na
znacznie większą skalę (porównajcie wpływy z margaryn, a choćby GMO)!
Ciężko było? Nic nie poradzę, pisałem po polsku.

Słaby polemista przekonuje jednego, dobry przekonał trzeciego - mogę
pozwolić sobie na pomijanie ślepych uliczek, nadal proponuję EOD.

--
Trefniś