Mario od storczyków...

21. Data: 2007-07-04 16:14:43

Temat: Re: Mario od storczyków...
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Św. 83.28.238.209 módl się za nami

Święta Mario od storczyków?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2007-07-04 16:42:48

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Święta Mario od storczyków?
>
> Pozdrowienia,
> Michał

ja ja ja xxxxxxxl-ka

23. Data: 2007-07-04 16:42:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Zmieszany napisał(a):

> To nie ja to podszywaniec

Cierpisz na rozdwojenie jaźni - miło, że wszyscy w "ogrodach" to zobaczą
i na pewno docenią TAK zwielokrotnione grupowe członkostwo...
--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

24. Data: 2007-07-04 16:44:33

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> ja ja ja xxxxxxxl-ka

To nie ja to podszywaniec

25. Data: 2007-07-04 16:46:12

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> To nie ja to podszywaniec

To nie ja to podszywaniec

26. Data: 2007-07-04 16:51:37

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Cierpisz na rozdwojenie jaźni

XL wiosenna :-)

kretynko?

27. Data: 2007-07-04 16:55:56

Od: "Nie Zmieszany" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> ci

> XL wiosenna :-)
>
> kretynko?

To nie ja to podszywaniec

28. Data: 2007-07-05 06:39:50

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Zmieszany wrote:

> To nie ja to podszywaniec

A toż widać gołym okiem. Jerzy, nie obraź się, ale ja jednak
Twoje alter ego cytujące mi różne "zniknięte" stworki też
zniknę.
Dla tego, kto wie skąd się wzięło "zniknąc kogoś", nagroda
w postaci sadzonek maliny Polana :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

29. Data: 2007-07-05 08:33:17

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A toż widać gołym okiem. Jerzy, nie obraź się, ale ja jednak
> Twoje alter ego cytujące mi różne "zniknięte" stworki też
> zniknę.

:-)
Tylko z powodu cytowania? Myślałam, że z powodu chamstwa - to byłoby
zrozumiałe, ale cóż, są gusta i guściki. No to nie warto go umieszczać w
KF - szkoda takiej miłej znajomości, prawda?

> Dla tego, kto wie skąd się wzięło "zniknąc kogoś", nagroda
> w postaci sadzonek maliny Polana :)

Kubuś Puchatek.
Za sadzonki dziękuję.

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

30. Data: 2007-07-05 13:18:35

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Kubuś Puchatek.

??? Wbryknąć - tak, ale o znikaniu kogoś tam nic nie ma.

A wystarczy pogooglować...
http://esto.katalog-czesci.info/1_184_43.html

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Co to za robaki?
Ekologicznie, jawna reklama.
Co wyżera dziury w liściach różanecznika?
Czy jest jeszcze szansa...
pod drzewem