Mario od storczyków...

31. Data: 2007-07-05 18:52:42

Temat: Re: Mario od storczyków...
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> A toż widać gołym okiem. Jerzy, nie obraź się, ale ja jednak
> Twoje alter ego cytujące mi różne "zniknięte" stworki też
> zniknę.

Nie mam nic przeciwko temu, ja też skurczybyka trzymam w KF-ie.
;-)

> Dla tego, kto wie skąd się wzięło "zniknąc kogoś", nagroda
> w postaci sadzonek maliny Polana :)

Dziwne bo pierwsze moje podejrzenie było padło na Małego księcia.
A Paragraf 22 do dzisiaj do mnie nie wrócił.
pozdr. Jerzy
--
- To bzykanie coś oznacza. Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu.
Jeżeli słyszę bzykanie, to znaczy, że coś bzyka, a jedyny powód

32. Data: 2007-07-05 19:10:01

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
[..]
> Dla tego, kto wie skąd się wzięło "zniknąc kogoś", nagroda
> w postaci sadzonek maliny Polana :)

Pan H. od Paragrafu 22 najwyraźniej czytał mistrza S.
"Po długich latach, gdy wiek sił ukróci,
Gdy będziesz myślą w złotej przeszłości się stawił,
Wspomnij na przyjaciela, który cię zostawił,
Jak przeszłość zniknął, jak przeszłość nie wróci".
http://www.literatura.zapis.net.pl/okresy/romantyzm/
Slowacki/godzina_mysli.htm
pozdr. Jerzy

33. Data: 2007-07-07 20:11:10

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś to wolno u Ciebie postępuje ;-). Jedna moja znajoma tak się zaraziła, że
> przez 2 lata zgromadziła ponad 200 sztuk! A mnie ze współtowarzyszami
> 'choroby' łatwiej i weselej :-).
> Obfitych kwitnień!
>
> Z pozdrowieniami, Maria
Witaj Mario!
Musze się pochwalić ,ze ja też zaraziłam sie storczykami od Ciebie. Mam juz 10
sztuk. Głownie Phaleonopsisy. Kwitna pieknie , ale mam jeden problem ostatnio.
W dwóch doniczkach pokazuja sie codziennie pajeczynki.

Pozdrawiam , Elzbieta

34. Data: 2007-07-10 10:21:15

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> A wystarczy pogooglować...
> http://esto.katalog-czesci.info/1_184_43.html

Brawo, Michale :) Domyślam się, że sadzonek malin przez ocean nie
będziesz wozić, więc nagrodę zamieniam na nalewkę do odebrania
kiedykolwiek uda się spotkać na jakimś spotakniu grupowym.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2007-07-10 10:24:23

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> [...]
> Wspomnij na przyjaciela, który cię zostawił,
> Jak przeszłość zniknął, jak przeszłość nie wróci".

Ja to rozumiem, że ten przyjaciel zniknął, a nie że kogoś zniknął :)
No ale poezję to każdy sobie rozumie jak chce :)
Najpiękniejszą muzyką przed snem

36. Data: 2007-07-10 12:19:35

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Brawo, Michale :) Domyślam się, że sadzonek malin przez ocean nie
> będziesz wozić, więc nagrodę zamieniam na nalewkę do odebrania
> kiedykolwiek uda się spotkać na jakimś spotakniu grupowym.

Dziękuję!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

37. Data: 2007-07-10 21:05:42

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> Jerzy Nowak wrote:
> Ja to rozumiem, że ten przyjaciel zniknął, a nie że kogoś zniknął :)
> No ale poezję to każdy sobie rozumie jak chce :)

Nie mogę znaleźć jak to było w oryginale.;-)
Michale pomóż.
pozdr. Jerzy

38. Data: 2007-07-10 21:27:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Nie mogę znaleźć jak to było w oryginale.;-)
> Michale pomóż.

Co w oryginale czego?

Pozdrowienia,
Michał

39. Data: 2007-07-10 21:49:54

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Co w oryginale czego?

W orginale Paragrafu 22 zdanie o znikaniu.
pozdr. Jerzy

40. Data: 2007-07-10 22:25:04

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> W orginale Paragrafu 22 zdanie o znikaniu.

Zdanie nie wiem (nie mam Kecza 22), ale wyrażenie jest, że ktoś
"is disappeared".

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Co to za robaki?
Ekologicznie, jawna reklama.
Co wyżera dziury w liściach różanecznika?
Czy jest jeszcze szansa...
pod drzewem