Re: Mariusz Załuski - medyk handlujący krwią

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Mariusz Załuski - medyk handlujący krwią
Date: Sat, 17 Feb 2018 21:19:04 +0100

> standard, coś mówił o żelazie (tak strzelam)?

Coś ty.
Pszecież jego celem jest mi szkodzić.

Apropo żelaza, około 2 miesiące pszed tym zdażeniem,
byłam , jeszcze w trakcie krwotoku u medyczki.
Ona od pierwszego wejżenia (pęknięta u mnie bez powodu warga, prawie
krwawiąca , a bez urazu, pewnie i inne oznaki ) gada:
- Pani brakuje żelaza.
-Mi?! To nie możliwe, ja jestem mięsożerna.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)