Mariza - kupilam :-)

1. Data: 2002-11-30 15:09:11

Temat: Mariza - kupilam :-)
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie sobie kupilam ten podkladzik w poleconej drogerii kolo hali
targowej :-)
-pierwsze wrazenia: zapach mnie troche denerwuje (taki jakis jak
witaminy z apteki) ale moze sie przyzwyczaje
+udalo mi sie dobrac kolor (bezowy) - i calkiem ladnie wyglada
-mam wrazenie lekkiego sciagniecia twarzy, albo juz jestem
przewrazliwiona, no i nie wiem czemu wydaje mi sie ze sie lekko kleje
(choc jak dotykam to nic z tych rzeczy)
+ladnie matuje i rzeczywiscie nie zostaje w zmarszczkach, nie wygladam
jak w masce
-mialam wrazenie ze lekko mnie zapieklo po jego nalozeniu- bede
musiala wiec sprawdzic czy mnie nie uczula na dluzsza mete :-)
jak za taka cene(12,50) to calkiem niezly, zobaczymy jak sie sprawdzi
w uzyciu bo to na razie pierwsze wrazenie :-)

Ps.tak czy tak w poniedzialek chyba sobie kupie awaryjnie Max Factora
HyperSmooth

m3duz4

1. Data: 2002-11-30 16:31:54

Temat: Re: Mariza - kupilam :-)
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> jak za taka cene(12,50) to calkiem niezly, zobaczymy jak sie sprawdzi
> w uzyciu bo to na razie pierwsze wrazenie :-)

A na pewno kupilas ten beztluszczowy o ktorym mowilysmy? Mariza chyba wiecej
produkuje ale zachwalany jest ten beztluszczowy.
W krakowie on 9 zl kosztuje. Taka roznica w cenie by byla? hmmmm...
Kropelka

1. Data: 2002-11-30 16:40:10

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ooo co ciekawe moja mama kupila mi dzis(wiedzac ze szukam Marizy)
takze podklad tej firmy ale nie ten beztluszczowy.
Po porownaniu stwierdzam ze ten beztluszczowy o niebo lepszy :-)

ten zwykly laduje jako dodatek do prezentu mikolajkowego :-)

m3duz4

1. Data: 2002-11-30 16:59:45

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
| wlasnie sobie kupilam ten podkladzik w poleconej drogerii kolo hali
| targowej :-)

A skad jestes?

Kaska

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-11-30 18:31:29

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sat, 30 Nov 2002 17:31:54 +0100, "Kropelka*"
<k...@u...niewinne.serwery.pl> wyskrobal sobie:

> [...]
>produkuje ale zachwalany jest ten beztluszczowy.
>W krakowie on 9 zl kosztuje. Taka roznica w cenie by byla? hmmmm...

na pewno ten bo jak juz pisalam mam tez w domu ten inny (mama omylkowo
mi kupila za 8zl a ja za beztluszczowy zaplacilam 12,50)
Widac we Wroclawiu inne ceny :)

m3duz4

PRAWDZIWE perfumy
Drula Forte a solarium