Marsz ku wyzwoleniu konopi

1. Data: 2009-02-13 12:51:29

Temat: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak co roku mam zaszczyt zaprosić was na Manifestacje Pro
Legalizacyjna - Marsz ku Wyzwoleniu Konopi!Przez pryzmat minionych lat
zapamiętaliśmy was jako sympatyków HempLobby,aktywistów, palaczy,
zwolenników legalizacji konopi, bądź osoby w inny sposób popierające
zdrową i efektywną politykę narkotykową, dlatego też chcemy
poinformować Was, iż już zaczęliśmy przygotowania do następnej edycji
naszej imprezy. 23 maja o godz: 15:00 na ulicach miasta Warszawa
całego świata odbędzie się Marszu Wyzwoleniu Konopi - parada
legalizacyjna rozpoczynająca się pod Pałacem Kultury i Nauki. Tego
dnia mieszkańcy na całym świata spotykają się, by przekazać wszystkim
pokojowe przesłanie: "obowiązujące restrykcyjne prawo w stosunku do
marihuany trzeba zmienić". Marsz organizowany jest przez
odpowiedzialnych, dorosłych ludzi, którzy domagają się respektowania
praw człowieka i zrównaniem statusu alkoholu, konopi i papierosów.
Celem manifestacji nie jest namawianie do palenia, lecz pokazanie
panującej wśród elit rządzących hipokryzji, oraz faktu, że palacze
marihuany są przyjaznymi ludźmi z poczuciem humoru, których nie trzeba
się bać, a którzy za swój świadomy wybór wtrącani są do więzień i
traktowani jak przestępcy. Chcemy, aby społeczeństwo zaakceptowało i
respektowało prawo do używania i hodowli konopi.

6 lat temu,12 Kwietnia, pod Sejmem RP zasialiśmy symboliczne ziarna
konopi, czym oficjalnie rozpoczęliśmy batalię o zmiany prawa
narkotykowego. Starania te trwają do dziś dnia,lecz na horyzoncie
zaświtało już zielone światło: nie możemy zaprzepaścić danej nam
szansy.

Do aktywowania sie, dążenia do zmian, ruszenia tylka, wrzucam troche z
archiwum jak w czesniej bylo w 2008, 2007 oraz dla tych co nie byli,
aby uwierzyli w w jednosci sila, ktora tworze mase ludzi. Przyjdz i
zacznij domagac sie zmian.

http://www.youtube.com/watch?v=UJ68wscVICk

http://www.youtube.com/watch?v=Iar3NRj6BVU

Jak co roku inauguracją Marszu Wyzwolenia Konopi jest Otwarta Pestka
oraz info dotyczace w/w inicjatywy

Po raz kolejny inicjatywa Wolne Konopie organizuje Wielki Open Seed, w
którym rozda wielu polskim rolnikom pestki od innych polskich
Breederów i rolników. Czyli nareszcie łopaty w dłoń i szykujemy nasze
tajne spoty. Taak czy to nie jest piękne jak każdy rolnik dba o swoje
rośliny? Jak chce, aby rosły jak najlepiej, czy nie jest piękne to, że
martwi się o nie czy wiatr nie połamał czy jakieś zwierze nie pożarło
naszych roślin albo czy ktoś przypadkiem nie odkrył naszego małego
ogródka? Jest piękne to, że możemy się cieszyć dzięki tej akcji
naszymi prywatnymi zbiorami możemy zebrać znakomitej jakości zioło,
które wyrosło dzięki ciężkiej pracy naszych rąk i cieszyć się jego
smakiem, który odzwierciedla nasze starania. Oczywiście wiele pestek
po prostu się zmarnuje trafiając do nieodpowiednich ludzi, którzy nie
umieją się z nimi obchodzić, lecz dla niektórych będzie to pierwszy
udany outdoor. Biorąc udział w akcji po raz kolejny naprawdę odkryłem
ogromne znaczenie Otwartej Pestki jako akcji społecznej. To jest
akcja, dzięki której polscy rolnicy nie będą musieli czekać w
nieskończoność szukać uczciwych sprzedawców oraz potajemnie konsumowac
materiału niewiadomego pochodzenia z wszelkiej maści domieszkami.
Powinniśmy, dlatego podjąć starania, aby najwięcej osób mogło
zaopatrzyć się w nasionka z OP jak również propagandę która jest
związana ze zmiana naszego prawa do wolnosci wyboru, wyboru który
razem podejmujemy, a który razem w zwartych szeregach prezentujemy na
Marszu Wyzwolenia Konopi .
Akcja ta to akt solidarności polskich rolników tego, że się wspieramy
nawzajem, że nie pozostajemy wobec siebie obojętni, że chcemy, aby
inni też mogli! Jest to między innymi także czysty obraz panującego
chaosu w naszym prawie, Pokazuje to jak ważna jest dla naszego kraju
depenalizacja. Bo przecież zapewne wielu nieodpowiedzialnych rolników
uprawiających na własny użytek może pójść do więzienia za to, że
nikomu nie robi krzywdy i za znikomą szkodliwość społeczną. Nikomu z
was tego nie życzę z całego serca, bo to najgorszy scenariusz, który
może się wydarzyć potajemnemu plantatorowi. Zachęcam wszystkich gorąco
do Udziału w ogólnopolskiej Akcji Rolnicy Rolnikom Podzielcie się
swoimi pestkami! A inni podzielą się z wami!:)

zapraszamy do zapisow na forum rolnika http://otwartapestka.info/forum
dzial inicjatywa wolne konopie, poszukuj swoich swiadomych dzialan

Aktywuj sie na glupote

poczatek zaczyna sie od pestki, nasiona konopi ona daje plon, jak
rowniez jest poczatek korzenia, ktory wskazuje skad pochodzimy i gdzie
powinnismy szukac zmian

Chesz sie aktywowac ! Znajdz swoj okreg i zacznij propagowac !

Jeśli nie wiesz pd czego zaczac, przeslij te informacje do swoich
znajomych, marsz swoja strone internetowa/forum, zamiesc info o tych
inicjatywach ! Zadaj soebie pytanie, Co ja wlasciwie zrobilem tej
sprawy ?
A moi przyjaciele maja za to wyroki. Glupota wladzy swoja droga, ale
brak swiadomosci konsumentow osobna droga.
Dopoki reka systemu bedzie nas ganiac, doputy swiadomosc uzytkownikow
nie dorosnie, z razem moga kopnac system w dupe. jest nas tylko
conajmniej 3 000 000, czy tak wiele, aby kazdy zasial ziarno
pozytywnych zmian. tak nie wielu, a jak wiele moze zdzialac...
Tak nie wiele mozna zrobic, a tak wiele mozna pomoc ! Jesli kazda
osoba to sobie uswiadomi, bedziemy sila, ktora wywalczy swoje zmiany !
Dorzuc swoj punkt aktywnosci, przekaz to info dalej, spalajac jointa,
ta informacje przeslal bys do conajmniej 10 uzytkownikow, nie rob tego
wyslij do 3, do trzech takich, ktorzy, by zrobili takie samo cos jak
ty, czyli przeslali do kolejnych swoich trzech przyjaciol, zasiejmy
polske cala, niech wiedza, ze mamy zielone swiatlo.

jesli posiadasz serwis, zamiesc ta informacje na nim lub link
odnoszacy sie do tej inicjatywy

wiecej info naszych serwisach

www.wolnekonopie.pl
www.spliff.pl
www.otwartapestka
myspace.com/wolnekonopie
forum.otwartapestka.info sekcja WOLNE KONOPIE HEMP ARMY

2. Data: 2009-02-13 13:02:15

Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: Ewa J <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...com wrote:
> Jak co roku mam zaszczyt zaprosić was na Manifestacje Pro
> Legalizacyjna - Marsz ku Wyzwoleniu Konopi!..........ciach

Popieram! Wyzwolic konopie, ale w tym samym czsie zamknac wszystkich
ktorzy "Maryche" uzywaja.
Tak,tak,jakby nie dosc bylo pijakow za kierownica to jeszcze popierajmy
zadania narkomanow.

3. Data: 2009-02-13 13:06:26

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

Ewa J pisze:

> Popieram! Wyzwolic konopie, ale w tym samym czsie zamknac wszystkich
> ktorzy "Maryche" uzywaja.
> Tak,tak,jakby nie dosc bylo pijakow za kierownica to jeszcze popierajmy
> zadania narkomanow.

Zabronić kofeiny, tytoniu i alkoholu! heh...

--
Blog: http://blog.stalica.info

4. Data: 2009-02-13 13:42:35

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Stalica wrote:

> Zabronić kofeiny, tytoniu i alkoholu! heh...

i telewizji!

5. Data: 2009-02-13 13:49:11

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> i telewizji!

A internet to co ?! Zabronić!

6. Data: 2009-02-13 13:51:59

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michhallski wrote:

> Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> A internet to co ?! Zabronić!

właśnie, naoglądają się panie tego internetu i potem wypadki robią
samochodami!

7. Data: 2009-02-13 14:26:13

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze:

> właśnie, naoglądają się panie tego internetu i potem wypadki robią
> samochodami!

Zabronić samochodów!

--
Blog: http://blog.stalica.info

8. Data: 2009-02-13 14:52:58

Od: "grunge fighter" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> archiwum jak w czesniej bylo w 2008, 2007 oraz dla tych co nie byli,
> aby uwierzyli w w jednosci sila, ktora tworze mase ludzi. Przyjdz i

Ktos moze mi moze powiedzieć coś o tej czerwono-zielono-zoltej
fladze? Skad to sie wzielo? Co ona oznacza?

Apropo rasta sam ostatnio słuchałem troche
'natural born killaz' - swietna muza

trzeba zrobić coś aby atak na babilon był mocniejszy niż wybuch
bomby nad hiroszimą

pzdr!

9. Data: 2009-02-13 15:07:12

Temat: [OT]Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

grunge fighter pisze:
> Ktos moze mi moze powiedzieć coś o tej czerwono-zielono-zoltej
> fladze? Skad to sie wzielo? Co ona oznacza?

Tu masz spore info
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_Rastafari

> Apropo rasta sam ostatnio słuchałem troche
> 'natural born killaz' - swietna muza

A cóż to takiego jest?

--
Blog: http://blog.stalica.info

10. Data: 2009-02-13 15:16:45

Temat: Re: [OT]Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: "grunge fighter" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu masz spore info
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_Rastafari

> A cóż to takiego jest?

Sorry pomyłka, natural DREAD killaz, ziele ma przyjaciół wiele :)

http://www.youtube.com/watch?v=BMa84MwQ8j4

co to sa stany kataraktyczne?
toksyny ze stop
toksysy ze stop
ustwicznie zólty produkt przemiany materii
Nawilżanie powietrza