Marsz ku wyzwoleniu konopi

11. Data: 2009-02-13 15:27:36

Temat: Re: [OT]Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

grunge fighter pisze:

> Sorry pomyłka, natural DREAD killaz, ziele ma przyjaciół wiele :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=BMa84MwQ8j4

Bardzo przyjemne jak na polską produkcje

Zobacz na mojego bloga ;)

--
Blog: http://blog.stalica.info

12. Data: 2009-02-13 15:46:08

Temat: Re: Marsz ku wyzwoleniu konopi
Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Legalizacyjna - Marsz ku Wyzwoleniu Konopi!..........ciach

Za niedawnych czasów, to znaczy "za Ruska", w czasie okupacji było "za
Niemca", wrogie ideologicznie zachodnie rozgłośnie zachwalały, że nasi czyli
zachodni naukowcy wymyślają nowe rozpuszczalniki, a ich naukowcy, czyli
wschodni, wymyślają czym zastąpić rozpuszczalniki żeby ich pracownicy nie
wypijali. I tak się daliśmy nabrać. Teraz najważniejsza jest ochrona
prominenckiej progenitury, a my jesteśmy pozbawieni dostępu do wielu
materiałów, dobrych konopnych włókien, sto razy mocniejszych od
bawełnianych. Wystarczy porównać papier w jaki pakowana jest herbata i
zwykły papier, który całkowicie traci wytrzymałość po rozmoczeniu w
wodzie.Jak kto czego szuka to znajdzie, a restrykcje dotykają nas
wszystkich, Już nie możemy rozkroić makówki i najeść się smacznego maku, a
makowiec to możemy sobie upieć najwyżej z niesmacznego importowanego maku.
Czy my się kiedyś doczekamy naprawdę wolnego kraju.

13. Data: 2009-02-13 16:44:49

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Popieram! Wyzwolic konopie, ale w tym samym czsie zamknac wszystkich
> ktorzy "Maryche" uzywaja.
> Tak,tak,jakby nie dosc bylo pijakow za kierownica to jeszcze popierajmy
> zadania narkomanow.
Zastanów się co mówisz, ja po alkoholu jestem jedynie pasazerem, be
wyjątku. To że ktoś jest nieodpowiedzialnym idiotą i prowadzi po
alkoholu to nie znaczy ze każdy kto od czasu do czasu wypije tak robi.
To jest właśnie polskie myslenie streotypowe, zero wlasnego wkladu
ciagle tylko powtarzanie co jakis guru wczesniej powiedział.
Na prawde polecam poczytac jakie jeszce sa zastosowania konopi, boli
mnie to ze wypowiadaja się tu znawcy pokroju kaczyńskiego "czy
marichuana jest z konopi?"
Zabrońmy telewiji, szerzą tam przemoc
zabrońmy internetu, szerzą tam pornografie
zabronmy myślenia, od tego szerzy się wolnosć

14. Data: 2009-02-13 18:15:13

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 14:02, Ewa J <e...@g...pl> wrote:

> [...]

> ktorzy "Maryche" uzywaja.
> Tak,tak,jakby nie dosc bylo pijakow za kierownica to jeszcze popierajmy

Zdania narkomana nie popre nigdy, narkoman dla mnie to ktos taki kto
nie potrafi sobie poradzic z chcecią sięgniecia po cos co jest zwane
"narkotykiem" nie wiem czemu ale utarlo się e to co uzależnia bądź
zmienia cos w naszym organizmie to narkotyk. Kofeina zawarta w kawie
kakao a nawet herbacie, pobudza; alkohol? chyba nie trzeba podawać
przykładów: nikotyna? moim zdaniem tylko sieje spustoszenie w org i
uzalenia, dlaczego to nie są "złe zakazane narkotyki?"
Konopia nie jest narkotykiem moi drodzy, to jest roślina, jak mięta,
melissa, świetlik i inne lecznicze zioła. Ma tak samo duzo zasosowań
jak aspiryna.
Jeśli macie ochotę dowiedzieć się więcej na prawdę polecam wam linki
podane wyżej, raport WHO, wypowiedzi osób chorych na nieuleczalne
choroby(spożywanie gandzi przynosilo ulgę od bólu) wiem ze mimo armi
entuzjastów znajdzie się też równie wielka grupa ludzi na anty, ale
chyba dobrze jest wiedzieć o czym się mówi, a nie w slad za
najjaśniejszym panem Kaczyńskim zastanawiac sie czy marichuana jest z
konopi... niewazne z czego jest nieważne co to jest ważne zeby tego
zabronic, dlacego? bo tak!
Myślę że wielu ludzi gdyby tylko okazało trochę chcęci i poczytało co
nieco na ten temat mozę nie stali by się zwolennikami dekryminalizacji
lub legalizacji ale widzziałbo by w tym jakis sens.
Mam ogromną nadzzieje, że trfiłem coć do 2osób;-) I jednak pojdą za
moją radą i poczytają o tym.

15. Data: 2009-02-13 18:24:55

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Zabronić kofeiny, tytoniu i alkoholu! heh...

Za!

zyga

16. Data: 2009-02-13 22:34:10

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com pisze:
> Mam ogromną nadzzieje, że trfiłem coć do 2osób;-) I jednak pojdą za
> moją radą i poczytają o tym.

optymista...

--
Blog: http://blog.stalica.info

17. Data: 2009-02-14 02:45:53

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

gdyby nie optymizm upór w dązeniu do celu dalej myślelibyśmy ze ziemia
jest plaska i gonili za krowami ciskając w nie dzidy.
Niektórym to odpowiada poddawać się każdej sugesti systemu, a innym
nie. Tyle ze ci inni mają wiećej do zrobienia bo muszą walczyc o
swoje.

18. Data: 2009-02-14 14:14:55

Od: Ewa J <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zygmunt M. Zarzecki wrote:

> Za!
>
> zyga

Akceptujac takie rozumowanie: zalegalizowac heroine, kokaine ,meth i
cokolwiek komu uda sie wyprodukowac.

19. Data: 2009-02-14 15:16:41

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> i telewizji!

Internetu?
http://wolnemedia.net/?p=12975

--
Pozdrawiam. Janusz.

20. Data: 2009-02-14 16:42:37

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa J wrote:

> Akceptujac takie rozumowanie: zalegalizowac heroine, kokaine ,meth i
> cokolwiek komu uda sie wyprodukowac.

były takie czasy, gdy heroinę 10 letnie dziecko mogło kupić w aptece bez
recepty. Trwało to bardzo, bardzo długo, zresztą jeszcze można w necie
pooglądać fotki opakowań. Doprowadziło to do dramatycznie wysokiego odsetka
narkomanów - w Stanach Zjednoczonych było kilka tysięcy heroinistów.

Rząd poszedł więc po rozum do głowy i zdelegalizował heroinę, aby zmniejszyć
ilość biorących. W związku z tym dziś jest ich bodajże kilka milionów.

A mafia zaciera rączki...

co to sa stany kataraktyczne?
toksyny ze stop
toksysy ze stop
ustwicznie zólty produkt przemiany materii
Nawilżanie powietrza