Martwy ptak w ogrodzie :-(

1. Data: 2007-11-16 12:38:41

Temat: Martwy ptak w ogrodzie :-(
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Głupia sprawa, nawet nie wiem, czy to odpowiednia grupa na nią.
Znalazłam dzisiaj na tarasie martwą sikorkę. Co z nią zrobić? Wyrzucić
normalnie do kosza? Mam nadzieję, że to nie ptasia grypa...

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-11-16 12:39:45

Temat: Re: Martwy ptak w ogrodzie :-(
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]
> dzisiaj na tarasie martwą sikorkę. Co z nią zrobić? Wyrzucić normalnie do
> kosza? Mam nadzieję, że to nie ptasia grypa...

Ptaki też umierają. Spalić.

3. Data: 2007-11-16 13:10:56

Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr> szukaj wiadomości tego autora

> "medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Ptaki też umierają. Spalić.
nie prościej zakopać??

4. Data: 2007-11-16 15:22:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Głupia sprawa, nawet nie wiem, czy to odpowiednia grupa na nią.
> Znalazłam dzisiaj na tarasie martwą sikorkę. Co z nią zrobić? Wyrzucić
> normalnie do kosza? Mam nadzieję, że to nie ptasia grypa...

Jeżeli masz mrówki, to połóż na ziemi, a one zjedzą. Jeśli się boisz
ptasiej grypy czy innej zarazy, bierz sikorkę przez torebkę plastikową.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2007-11-16 16:03:32

Od: " " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Głupia sprawa, nawet nie wiem, czy to odpowiednia grupa na nią.
> Znalazłam dzisiaj na tarasie martwą sikorkę. Co z nią zrobić? Wyrzucić
> normalnie do kosza? Mam nadzieję, że to nie ptasia grypa...

Z kotem pogadaj ;-)
Powiedz, że nie lubisz sikorek, to nie będzie przynosił.
I kupuj mu Whiskas.

Pozdrawiam, Jacek

6. Data: 2007-11-16 16:16:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

t...@W...gazeta.pl pisze:

> Z kotem pogadaj ;-)
> Powiedz, że nie lubisz sikorek, to nie będzie przynosił.
> I kupuj mu Whiskas.

Nie mam kota, ale może powinnam zacząć mieć... ;-)

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2007-11-16 16:18:08

Od: "Moon" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Głupia sprawa, nawet nie wiem, czy to odpowiednia grupa na nią.
> Znalazłam dzisiaj na tarasie martwą sikorkę. Co z nią zrobić? Wyrzucić
> normalnie do kosza? Mam nadzieję, że to nie ptasia grypa...

tam gdzie lądują resztki po pysznej, pieczonej kurze, tam powinna iść i
sikorka!
co robisz z kurą?

moon

8. Data: 2007-11-16 16:22:29

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głupia sprawa, nawet nie wiem, czy to odpowiednia grupa na nią.
> Znalazłam dzisiaj na tarasie martwą sikorkę.
> Mam nadzieję, że to nie ptasia grypa...

Rozkwasiła dziobek na szybie okiennej. Szkoda jej.

9. Data: 2007-11-16 16:25:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:

> Rozkwasiła dziobek na szybie okiennej. Szkoda jej.

Myślisz? W takim razie to musiało się stać w południe, bo nie
zaciągnęłam wyjątkowo rolet, jak wychodziłam :-(. Szkoda ptaszka, bo
wyglądał na całkiem zdrowego.

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2007-11-16 16:26:03

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Nov 2007 17:16:20 +0100, medea napisał(a):

> Nie mam kota, ale może powinnam zacząć mieć... ;-)

Tylko go czasem Whiskasem nie karm...

Pozdrawiam,
Marta

czy wsiewac trawe na zime? i jaka?