Martwy zab czy mozna wybielic?

1. Data: 2004-05-24 21:13:07

Temat: Martwy zab czy mozna wybielic?
Od: "Tatanka" <a...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kolezanka ma martwy zab konkretnie jest to 1. Wlasnie.Miala keczenie
kanalowe i wszyssko zostalo wyczyszczone. Zab jest martwy wiec zaczyna
przybierac zoltawy kolor. Czy mozna cos takiego wybielic, aby mial kolor
taki sam jak ten zdrowy obok?

Tatanka.

2. Data: 2004-05-24 21:41:15

Temat: Re: Martwy zab czy mozna wybielic?
Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomaluj korektorem :D

nr GG: 5324432

3. Data: 2004-05-24 21:52:39

Od: Szczepan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 May 2004 23:13:07 +0200, Tatanka napisał(a):

> [...]
> kanalowe i wszyssko zostalo wyczyszczone. Zab jest martwy wiec zaczyna
> przybierac zoltawy kolor. Czy mozna cos takiego wybielic, aby mial kolor

Nialem dokladnie taki sam problem. Zabek wybielilem, ale nie licz na jakies
duze efekty (acz kolwiek jest poprawa).

Szczepan
[================================]
poprawny meil jest bez imienia

4. Data: 2004-05-24 21:59:06

Od: "payback" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale koleżanka się pyta jak wybielić :D

nr GG: 5324432

5. Data: 2004-05-25 07:20:43

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatanka wrote:

> [...]
> wiec zaczyna przybierac zoltawy kolor. Czy mozna cos takiego
> wybielic, aby mial kolor taki sam jak ten zdrowy obok?

Dentysta moze pokryc zab jakas specjalna substancja, cos jak
tynkowanie ;) I to nie tylko martwy zab, ale i wszystkie inne -
tyle, ze to kosztuje... Nie wiem dokladnie, jak sie to nazywa,
jakby bylo potrzebne, moge sie dowiedziec lub podac namiary na
dobrego dentyste w Trojmiescie.

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.

6. Data: 2004-05-25 08:05:36

Od: "Tatanka" <a...@e...ol.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tyle, ze to kosztuje... Nie wiem dokladnie, jak sie to nazywa,
> jakby bylo potrzebne, moge sie dowiedziec lub podac namiary na

Ok jesli mozesz to podaj mi namiary i moze cos wiecej napisz na ten temat
jesli mozesz na priv
a...@m...mil.pl

dzieki.

Tatanka.

7. Data: 2004-05-27 19:32:59

Od: ">>Darko<<" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja wybielałam zęba ale efekty były marne i to nie na długo
lepiej jest pokryć zęba czymś tam :)) nie wiem jak sie to nazywa, ja
płaciłam 100 zł za zęba.

8. Data: 2004-05-30 09:14:32

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale koleżanka się pyta jak wybielić :D

nie, kolezanka sie pyta CZY mozna, a jnie JAK mozna

quirky
(znaczny odsetek Polakow nie rozumie tego co czyta)

rekonstrukcja wiezadla krzyzowego
E-111
Luszczyca
uczulenie u karmiacej mamay