Marty's Bell oddam w dobre ręce:)

1. Data: 2005-12-22 22:03:36

Temat: Marty's Bell oddam w dobre ręce:)
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki uprzejmości Beaty z forum Hafciki stałam się posiadaczką 25 !!!
schematów do obrazków Marty Bella. Wszystkie chętne proszę o maila na priv z
tytułem Marty Bell. Stworzę sobie grupę dystrybucyjną i będę rozsyłać. Te
osoby które już napisały a chcą więcej lub im jeszcze nie wysłałam proszę o
maila jeszcze jednego wg. intrukcji i po świętach roześlę wszystkim którzy
się zgłoszą.
PS. Nie rozsyłałam przez ostatnie 2 dni bo chciałam uporządkować to co
dostałam i rozesłać wszystko razem
pozdrawiam i czekam
Mampka

2. Data: 2005-12-22 22:35:23

Temat: Re: Marty's Bell oddam w dobre ręce:)
Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> się zgłoszą.
> PS. Nie rozsyłałam przez ostatnie 2 dni bo chciałam uporządkować to co

Bardzo proszę o schematy i z góry dziękuję. Świąteczne pozdrowienia .Dorota

3. Data: 2005-12-23 05:42:24

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj adres bez pułapki lub napisz na pirv.
pzdr
Mampka

4. Data: 2005-12-23 08:56:32

Od: "madzia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Och, ja ostatnio szaleję za tymi schematami, ale niełatwo je znaleźć :(. Także
też dołączam się do prośby o te piękności jeśli można :). Mój pojemny adres to
;) m...@p...onet.pl
Pozdrawiam!

5. Data: 2005-12-23 09:31:41

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się zgłoszą.
> PS. Nie rozsyłałam przez ostatnie 2 dni bo chciałam uporządkować to co

Super. Ogromnie prosze o wzorki
Pozdrawiam
Magda
m...@w...pl

6. Data: 2005-12-23 11:35:02

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się zgłoszą.
> PS. Nie rozsyłałam przez ostatnie 2 dni bo chciałam uporządkować to co

Jeśli to są tak piekne obrazki jak podany poniżej to ja również poproszę na ten
adres i podam jeszcze jedną skrzynkę z...@m...pl.
Pozdrawiam cieplutko w to przed wigilijne południe.
Monika

7. Data: 2005-12-23 12:38:29

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:

> Jeśli to są tak piekne obrazki jak podany poniżej to ja również poproszę na ten
> adres i podam jeszcze jedną skrzynkę z...@m...pl.
> Pozdrawiam cieplutko w to przed wigilijne południe.
> Monika

hmmm ja nie widze tego obrazka pokazanego nizej ;)
kasias

8. Data: 2005-12-23 13:13:53

Od: "Monika" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się zgłoszą.
> PS. Nie rozsyłałam przez ostatnie 2 dni bo chciałam uporządkować to co

Jeśli mogę prosić to chętnie. Pozdrawiam świątecznie i z zapachen świerku:)))

n...@t...pl

9. Data: 2005-12-23 14:30:05

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Jeśli mogę prosić to chętnie. Pozdrawiam świątecznie i z zapachen świerku:)))
>
> n...@t...pl

Dziewczynki, nie chce przynudzac, ale czy nie zauwazylyscie, ze Mampka
wyraznie prosi, zeby chetne na wzorki pisaly na priv?

pozdrowki
Grazyna

10. Data: 2005-12-23 20:04:30

Od: <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna <m...@g...pl> napisał(a):

> Dziewczynki, nie chce przynudzac, ale czy nie zauwazylyscie, ze Mampka
> wyraznie prosi, zeby chetne na wzorki pisaly na priv?
>
> pozdrowki
> Grazyna

Cześć!
Zauważyłam , że prosi na priv , ale nie mogę się do niej w ten sposób dostać!
Pojawia się stale błąd , dlatego prośbę wysyłam przez gazetowy.
Swiąteczne pozdrowienia - Dorota

James Lee gallery
[frywolitka] wzory z "Anny"
JEST album "Włóczkowe przytulanki"
[xxx]pomocy-wilki
Książka "Włóczkowe przytulanki" - PYTANIE