Marynarka alert -- tym razem spam

11. Data: 2007-09-29 22:44:24

Temat: Re: Marynarka alert -- tym razem spam
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> napisał(a):

> Dla Byśka jest ważna dobra książka.

Trochę go przeintelktualizowujesz. Gra na kompa. Owszem tiszert z
trupią czachą, czemu nie.
Są rzeczy których nie założy za skarby świata, ale nie jest to funkcja
markowości, tylko specyficznego poczucia estetyki.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

12. Data: 2007-09-30 04:35:03

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> A tak naprawdę quest "szukanie krawca" mnie przerasta.

To szkoda, że nie mieszkasz we Wrocławiu ;-)

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

13. Data: 2007-09-30 10:27:18

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

29.09.2007, siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał(a)

> Że nie przywiązuje wagi do "markowości" ciuchów?
> I jest mu trochę ryba, czy ma marynarkę ze szmateksu H&Mu czy od
> krawca?
> Teraz to mnie zaskoczyłeś -- wcale mnie nie niepokoi! Powinno?

Ja to zrozumiałem, że nie przywiązuje wagi do tego czy nosi marynarkę
czy nie. Czy dba o swój wygląd czy też mu wszystko jedno.
Moim zdaniem powinno mu zależeć na wyglądzie zewnętrznym.
Nie chodziło mi o to markowość ubrań.
--
_ Piotr Majkowski
}<_(> (Rzym.8,31)

14. Data: 2007-09-30 11:37:54

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <w...@g...com.invalid> napisał w

> Moim zdaniem powinno mu zależeć na wyglądzie zewnętrznym.

:-))) no poturlałam się ze śmieichu czytając _od_Ciebie_ takie słowa.
Może małżonce to uświadom ;-)))))

Pozdrawiam
MOLNARka

15. Data: 2007-09-30 15:02:22

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski pisze:

> Moim zdaniem powinno mu zależeć na wyglądzie zewnętrznym.

Chłopakowi? W wieku lat 13-u??? Żartujesz, prawda?

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

16. Data: 2007-09-30 20:03:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

M&C pisze:

> To szkoda, że nie mieszkasz we Wrocławiu ;-)

Znasz dobrego krawca we Wrocławiu? Chętnie skorzystam.

Pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2007-10-01 19:30:15

Od: Borek <m...@d...chembuddy.whats.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Sep 2007 20:24:45 +0200, Hanka Skwarczyńska
<hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:

> Przyjdzie taki dzień, ze doceni Twoje poświęcenie.

Czekamy z moją kobietą z utęsknieniem ;)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

18. Data: 2007-10-02 08:28:25

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote, On 2007-09-29 19:29:
> Może któraś z Was ma po dziecku marynarkę do odsprzedania? Czarną,
> zwyczajną, im bardziej sportową tym lepiej. Odkupię chętnie.
> Ratunku.

Spróbuj w Złotych tarasach w sklepie NEXT albo Mexx (chociaż tutaj drogo).
Tutaj masz linka do strony
nexta:http://www.next.co.uk/shopping/children/school
wear/7/
agg

19. Data: 2007-10-02 11:21:40

Od: "Old Rena " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisała:
> Ratunku.

A wycieczki do CH Maximus w okoliach Nadarzyna nie planujesz? Gwarancji nie
daję, że znajdziesz (i że kupisz *)). Mam jednakowoż za sobą czas poszukiwań
garnituru dla mojego młodzieża i w jednej z hal były stoiska z garniturami
rozmaitych wielkości (i rozmaitej jakości).

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

*) znaleźliśmy, aleśmy nie kupili. Bo nie. I jakoś dało się na "studniówkę"
gimnazjalną bez marynarki pójść, tudzież na test

20. Data: 2007-10-02 11:56:19

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@g...pl> napisał(a):

> A wycieczki do CH Maximus w okoliach Nadarzyna nie planujesz?

NEVER! Nie planuję wycieczki do Nadarzyna. Nawet jakby to było
ostatnie miejsce! Uszyję!!!
Nawet do Janek nie daję rady. Na Katowice jeżdżę przez Konstancin.

--
s i w a
4 lata codziennie do Nadarzyna

jak zrobić z dzieckiem amatorski film