Maryśka !

1. Data: 2000-05-17 17:06:40

Temat: Maryśka !
Od: "Fins" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiec mam pytanie :
BTW: wiem ze to nie jest dokladnie ta grupa ale lepsze to niz
np.pl.rec.gry.komputerowe ,nie? :)))

no wiec chodzi o to ze ja jak zapale to wcale mi sie nie chce smiac :((
tylko dzieje sie tak ze zostaja smugi np. rak (mam 3 rece :))
poza tym jak zaczne chodzic to wydaje mi sie ze nogi mi same chodza
a jezeli np. ktos gada w poblizu to slysze go jakby slabiej (w tle)

ale najgorsze z tego jest to ze tezaz jak dluzej zaczne chodzic to mi sie znowu
wydaje ze nogi same chodza :(( (mimo iz nic nie palilem)

plis o odp.

2. Data: 2000-05-18 05:47:28

Temat: Re: Maryśka !
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

plis o odp.

DIAGNOZA: Schizofrenia paranoidalna połączona z psychoemisją mózgową.

LECZENIE: Neutralizacja.

Amen!

I NIE PISZ W HTML'u.
--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

3. Data: 2000-05-18 07:26:35

Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Fins napisał(a) w wiadomości: ...
no wiec chodzi o to ze ja jak zapale to wcale mi sie nie chce smiac
:((
[...]

1. nie pisz w HTMLu
2. przestan jarac chemie bo dostaniesz zajoba (nie
zartuje).

4. Data: 2000-05-18 14:13:45

Temat: Odp: Maryśka !
Od: "Fins" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> LECZENIE: Neutralizacja.

nie za bardzo kapuje o co chodzi :((
a jezeli chodzi o te efekty ,to czy one sa normalne ??

BTW: sorki za html

plis odp.

5. Data: 2000-05-18 17:33:53

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyje sie wiesz... tylko po to by biec
Niech nie chwyci Cie rdza.."

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

6. Data: 2000-05-18 17:53:25

Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Fins napisał(a) w wiadomości: ...
>nie za bardzo kapuje o co chodzi :((

smieja sie z ciebie

>a jezeli chodzi o te efekty ,to czy one sa normalne ??

normalne? co znaczy normalne? normalne
z punktu widzenia "czystego" czlowieka - nie.
A z punktu widzenia jaracza chemii - tak.
Ale to swinstwo po paru miesiacach potrafi niezle
we lbie zamotac, wiec olej chemie i jedz na naturce.

7. Data: 2000-05-19 05:48:17

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to swinstwo po paru miesiacach potrafi niezle
> we lbie zamotac, wiec olej chemie i jedz na naturce.

Czyli wychoduj i wypal.

8. Data: 2000-05-19 10:10:30

Od: "paranoid" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

* piotr'ek * napisał(a) w wiadomości: ...
>Czyli wychoduj i wypal.
raczej wyhoduj i wypal.

9. Data: 2000-05-19 13:18:01

Od: "Fins" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra
ale jak mozna sprawdzic pozim "chemi w chemi" ?
i czym sie wlasciwie rorni chemia od natury ?

Re: Komorki GSM zwiekszaja inteligencje i stumuluja rozwoj mozgu u dzieci
testy pilnie!
Zdrowi ludzie zyja w brudzie - Czeste mycie jednak skraca zycie
Antykoncepcja
Keszcze