Marzę sobie o niezwykłym szalu.

1. Data: 2005-11-24 12:35:16

Temat: Marzę sobie o niezwykłym szalu.
Od: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Do teatru idę. Wielkiego. Na Jezioro łabędzie.I tak sobie marzę, że jakbym
nie pospała, a poślęczyła, to na widełkach do 17 grudnia, szal bym sobie
zrobiła do czarnej sukienki. Ale - dziecina moja ma bordo sukienkę
wieczorową, butki też,to może ja w bordowym szalu bym? Szukam od rana
jakiegoś lureksu, albo połyskliwej bordo wiskozy, albo ze złotym. Przed laty
była taka "ram Viscose" lejąca, złota, ale teraz nie występuje....W
wysyłkowych nie znalazłam, w archiwum jakąś dyskusję z 2002 r. W hurtowni (W-
wa) przy Al.Krakowskiej nic nie było, na oczy widziałami chyba z tym
marzeniem zostanę, bez tego szala. A może materiału jakiego kupić i zrobić
sobie z bordowym puchatym marabutem na końcach?
OLUSIA

2. Data: 2005-11-24 12:38:17

Temat: Re: Marzę sobie o niezwykłym szalu.
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA napisał(a):
> albo połyskliwej bordo wiskozy,

http://www.swiatwloczki.pl/sklep/product_info.php?pr
oducts_id=212&osCsid=ccd0870aaafb03e92acebaa3bfb646f
3

Bardzo ladny, nasycony kolor (nie do konca bordo, ale czysto czerwony
tez nie jest), robilam z niej szaliczek.

th

3. Data: 2005-11-24 20:48:45

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wysyłkowych nie znalazłam, w archiwum jakąś dyskusję z 2002 r. W hurtowni
> (W-
> wa) przy Al.Krakowskiej nic nie było, na oczy widziałami chyba z tym

Świnia będę i nie na Twój temat, ale gdzie jest hurtownia w Al.
Krakowskiej???

Joe

4. Data: 2005-11-25 10:34:53

Od: "OLUSIA" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe <j...@k...pl> napisał(a):

> Świnia będę i nie na Twój temat, ale gdzie jest hurtownia w Al.
> Krakowskiej???
>
> Joe
>
> Witam!
W Warszawie - Al.Krakowska 153 ; w kierunku Okęcia, tramwaj 7,8,25, po prawej
stronie jest hurtownia, co nazywa się: GOLD-POL; www.goldpol.pl, granatowy
budynek, tylko lepiej żeby życia nie stracić wysiąść po minięciu tej hurtowni
(ma duży napis) bo przystanek jest na światłach, inaczej spod kół trzeba
pryskać i lepiej tego nie robić, w powrotnej drodze też wrócić do świateł,
czyba, że ktoś bryką.
OLUSIA

5. Data: 2005-11-26 22:51:51

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, w Gold-polu byłam, tylko włóczek tam było na lekarstwo.
Tak sobie teraz myślę, że w kwestii tej Twojej włóczki to zajrzyj do
Kłębuszka na bazarku przy Al. Lotników. Kupiłam tam (co prawda jakiś czas
temu, ale może jeszcze jest) cieniutką metalizowaną włóczkę i mam z niej
sukienkę z elementów. Moja jest zielona, ale był też taki czerwony bordo,
czarny i jakiś beż. Na elegancki szal byłaby jak znalazł! I drogie to-to nie
było za bardzo. Sukienka do kostek a nie przypominam sobie, żebym od niej
jakoś bardzo zbiedniała :-)

Serdeczności,
Joe

6. Data: 2005-11-28 12:48:20

Od: "OLUSIA" <o...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe <j...@k...pl> napisał(a):

> No tak, w Gold-polu byłam, tylko włóczek tam było na lekarstwo.
> Tak sobie teraz myślę, że w kwestii tej Twojej włóczki to zajrzyj do
> Kłębuszka na bazarku przy Al. Lotników.
CIACH

> Serdeczności,
> Joe
>
> Witam!
Zupełnie nie kojarzę, gdzie ten bazarek, powiedz mi proszę.
OLUSIA

7. Data: 2005-11-28 22:04:45

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zupełnie nie kojarzę, gdzie ten bazarek, powiedz mi proszę.
> OLUSIA

Na skrzyżowaniu Puławskiej i Al. Lotników (to jest to skrzyżowanie z
McDonaldem). Bazarki tam są dwa po przekątnej skrzyżowania. Chodzi o ten
który jest przy przystanku tramwajowym - ale nie w tej najnowszej części z
zadaszonymi pawilonami. Bazarek nie jest wielgachny - po prostu pytaj o
pawilon z włóczkami (jest też i pasmanteria). Od wieków kupuję tylko tam.

Joe

[szydelko] fajne skarpety
www.xinyueszx.com/bbs/ ?? działa ??
Susanna