Maść rozgrzewająca z kapsaicyną.

1. Data: 2015-02-06 16:11:30

Temat: Maść rozgrzewająca z kapsaicyną.
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktoś jakąś maść rozgrzewającą z kapsaicyną ale o silnym
działaniu? Najlepiej dostępną bez recepty.
Neo Capsiderm nawet się nie umywa do starego wycofanego Capsidermu.
Jest maść ABC, ale w Polsce niedostępna. Mój zapas przywieziony rok temu
z Austrii się skończył.
Jacek

2. Data: 2015-02-06 20:20:24

Temat: Re: Maść rozgrzewająca z kapsaicyną.
Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-06 16:11, Jacek pisze:
> [...]
> Neo Capsiderm nawet się nie umywa do starego wycofanego Capsidermu.
> Jest maść ABC, ale w Polsce niedostępna. Mój zapas przywieziony rok temu

Zrób sobie lek i pij.
http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_ka
psaicyna_leczy_raka.html

--
animka

3. Data: 2015-02-06 20:45:08

Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-06 o 16:11, Jacek pisze:
> [...]
> Neo Capsiderm nawet się nie umywa do starego wycofanego Capsidermu.
> Jest maść ABC, ale w Polsce niedostępna. Mój zapas przywieziony rok temu
kapsiplast próbowałeś?

4. Data: 2015-02-07 10:08:10

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-06 o 20:20, animka pisze:
> Zrób sobie lek i pij.
> http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_ka
psaicyna_leczy_raka.html
No, maść to nie jest, ale spróbuję. Dzięki za podpowiedź.
Jacek

Re: Leczyć skutki zamiast usunąć przyczynę mutacji
Huge Instructor Solution Manual List
Re: SOLUTIONS MANUAL: Engineering Mechanics - Dynamics, 6th Ed (J. L. Meriam, L. G. Kraige)
Re: Solution Manual Applied Econometric Time Series, 2nd Edition by Enders
Re: SOLUTIONS MANUAL: Transportation Engineering - An Introduction 3rd E by Khisty, Lall