Maseczka nawilzajaca

1. Data: 2002-11-12 19:54:27

Temat: Maseczka nawilzajaca
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy! Mam cere mieszana, ale ostatnio mi sie wysusza, lekko sciaga (nie
luszczy sie, ale nie chce doprowadzic do takiego stanu). Stosuje maseczki
raczej oczyszczajace, ale wydaje mi sie, ze moja skora potrzebuje
nawilzenia. Pomozcie! :-) Macie jakies propozycje niedrogich i dobrych
maseczek nawilzajacych?
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2002-11-12 20:10:54

Temat: Re: Maseczka nawilzajaca
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości
| Macie jakies propozycje niedrogich i dobrych
| maseczek nawilzajacych?

Dax Cosmetics Minerały, Chińskie zioła, Soraya maseczka ultranawilżająca,
zdaje się, że pojawiła się też niedawno maseczka nawilżająca Iwostin.
Pomyśl też czy nie używasz zbyt wysuszających kremów (matujących przede
wszystkim) lub kosmetyków z alkoholem. Może warto się przestawić na kremy
nawilżające lub używać nawilżacza pod krem?
Na pewno dobrze nawilża krem Duo-C Eris chociaż ostatnio zaczęłam go
podejrzewać o zatykanie porów i mam trochę mieszane uczucia co do niego.
K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-12 20:11:04

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej oczyszczajace, ale wydaje mi sie, ze moja skora potrzebuje
> nawilzenia. Pomozcie! :-) Macie jakies propozycje niedrogich i dobrych

Dax cosmetics z mineralami. Jest rewelacyjna wg mnie. mozna kupic w
drogeriach w takich niby jednorazowych saszetkach (mi na kilka razy to
starcza) i wyprobowac. Juz kilka osob pisalo ze sa zadowolone z niej.
Naprawde polecam
Kropelka

1. Data: 2002-11-12 20:14:08

Od: "Sylwia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa < k...@k...net > napisał(a):
> [...]

A ile to cudeńko kosztuje?
Sylwia
[ http://irsa.glt.pl ]
[ http://lubinianin.glt.pl ]

1. Data: 2002-11-12 20:18:19

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 20:54:27 +0100, Gosia <g...@b...org> wrote:
[...]

wlasnie sie z nia przeprosilam, odkad zaczal sie sezon grzewczy.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-11-12 20:19:14

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaśka [Vaire] <v...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup

> Dax Cosmetics Minerały, Chińskie zioła, Soraya maseczka ultranawilżająca,
> zdaje się, że pojawiła się też niedawno maseczka nawilżająca Iwostin.

Dzieki za propozycje. Slyszalam duzo dobrego o Dax Cosmetics, pewnie
najpierw te wyprobuje :-) Do Sorayi jakos jestem zniechecona :-)

> Pomyśl też czy nie używasz zbyt wysuszających kremów (matujących przede
> wszystkim) lub kosmetyków z alkoholem.

Wlasnie skonczyl mi sie kilka dni temu krem matujacy YR, nie bylam z niego
zbyt zadowolona, teraz mam nawilzajacy Dermiki, jest naprawde dobry. Juz
czuje poprawe :-) Stwierdzilam, ze skoro mam podklad matujacy, to juz nie
bede przesadzac z kremem. Kosmetykow z alkoholem nie uzywam.
Mysle, ze te problemy to tez wina suchego powietrza w domu.

Gosia

1. Data: 2002-11-12 20:20:02

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kropelka* <k...@u...niewinne.serwery.pl> w

> Dax cosmetics z mineralami. Jest rewelacyjna wg mnie.

Widze, ze naprawde cieszy sie uznaniem, na pewno wyprobuje :-)

Gosia

1. Data: 2002-11-12 20:22:26

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Kulpa <k...@k...net> w wiadomości do grup

> Vichy. niedroga niestety nie jest, ale dobra.

Na drozsza zdecyduje sie, kiedy zuzyje wszystkie maseczki, ktore mam w tej
chwili na polce - w liczbie 4 :-) Poza tym nigdy nie uzywalam nic z Vichy,
musialabym najpierw wyprobowac, aby sprawdzic, czy mi nie zaszkodzi. Popytam
w aptekach o probki, chociaz slyszalam, ze o nie nielatwo :-) Jaka ma
dokladnie nazwe?
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2002-11-12 20:58:37

Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Kropelka* <k...@u...niewinne.serwery.pl> w

> Widze, ze naprawde cieszy sie uznaniem, na pewno wyprobuje :-)
A.. a co do nawilzania to proponuje szybki nawilzacz pod krem oligoaqua
Tez wiele razy omawiany na grupie i sporo dziewczyn go stosuje. Nie jest
drogi (kolo 10 zl) a doskonale nawilza (szczegolnie zima jak kaloryfery itp)
kropelka

1. Data: 2002-11-13 05:58:16

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:aqrnbl$6lb$1@news.tpi.pl...
| Dax cosmetics z mineralami. Jest rewelacyjna wg mnie. mozna kupic w
| drogeriach w takich niby jednorazowych saszetkach (mi na kilka razy to
| starcza) i wyprobowac.

A po wypróbowaniu jak się spodoba to można ją kupić w tubce :) Mam tę
maseczkę i również jestem zadowolona.
K.

v...@g...pl

AVON - konkretne pytanie o konkretny krem
Wrastajace zarost :-( !!!!
Re: nowa
krem nawilzajacy-do jakiej temperatury?
gąbka do nakładania make-up'u