Masło - ile cię cenić trzeba?

151. Data: 2017-09-28 12:36:35

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem człowiek, który kocha i potrzebuje pięknych rzeczy.
wspaniały Moryc na pogrzebie Bucholca :) :)
Pszoniak ARTYSTA jest wielki...
pozdr
Stefan

152. Data: 2017-09-28 13:09:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> wspaniały Moryc na pogrzebie Bucholca :) :)
> Pszoniak ARTYSTA jest wielki...

Wielki. I artysta -- temu też zaprzeczyć nie można.

https://youtu.be/_viQgTJoF1I

Ale tan co to wcześniej napisał -- o, jemu również pochwał nie szczędzę.

--
Jarek

153. Data: 2017-09-28 13:20:02

Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jarka od kminku i wątku o kiszeniu kapusty który być może jest a może nie ma ale to
akurat nie ma żadnego znaczenia :

Płynąłem wczoraj swoim u-bootem ulicami mojego miasta. Światła, zatrzymałem się.
Patrzę na lewo przystanek, patrzę na prawo na pasie obok stoi u-boot ostatniej
generacji lśniący czarnym lakierem na berlińskich blachach.
Za szybą facecik w okularach w złotej oprawce. Ledwo go widać zza steru swojej
maszyny. Patrzę na niego, on patrzy na mnie. I tak sobie siedzimy i patrzymy na
siebie... Po chwili widzę jak roluje okno swojego okrętu na dół i lekkim
pstryknięciem palców uwalnia się od zmiętej puszki po coca-coli...
Puszka ląduje na jezdni między nami. Patrzę na niego a on na mnie. Żadnego tryumfu,
żadnej złości, żadnej pogardy. Zmiana świateł,on leciutkim odbiciem wystartował tak,
że zawirowało powietrze i odpłynął. Wrzuciłem dwójeczkę i cały czas myślałem ile
kminku dodać na kilogram kwaszonej kapusty ? I czy dodać teraz czy później, i co z
tego wyniknie i czy będzie dobrze.. Europa....

Jarku ile tego kminku ? Mów prosto jak do dziecka ..))

154. Data: 2017-09-28 14:49:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Nie ma na czym oka
> zawiesić, chyba, że na Przenajświętszy Sakrament.

A to przecież ostateczność dla "katoliczki". Sam NS został - to już nawet
nie ma po co tam "chodzić, żeby chodzić". LOL

--
XL

155. Data: 2017-09-28 14:58:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
kiego&client=safari&hl=pl-pl&prmd=minv&source=lnms&t
bm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwizrdKi_cPWAhXEaVAKHYEnDukQ_A
UIEigC&biw=320&bih=460#imgdii=3F23MC4LB_pDnM:&imgrc=
_6bS-vGfgu1fLM:

iego+tabliczka&client=safari&hl=pl-pl&prmd=imnv&sour
ce=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiAwr3B_sPWAhWBJlAKH
Rx7B34Q_AUIESgB&biw=320&bih=460#imgrc=5lvV58am9LQArM
:

+kielce%22&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=minv
&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiv6eKAgMTWAhUD
KVAKHcBfCS8Q_AUIEigC&biw=320&bih=460#imgrc=Y-EhdPtMx
jp-4M:

> Wow! kaczyński nawet koronę na tablicy dostał.
> A Gosiewski to czym się dla całej polskości zasłużył?

Dla KIELECCZYZNY.
A i dla Polski i szkoda, że ta Polska nawet nie wie, czym. Cóż, typowe.

> Tym pociągiem,
> który się zatrzymywał w jego mieście, a nikt do niego nie wsiadał, ani
> nie wysiadał?

W Słupsku i Darłowie się zatrzymywał??? Może gdyby ktoś więcej prócz Ciebie
o tym wiedział, to by wsiadł albo wysiadł :->

--
XL

156. Data: 2017-09-28 15:00:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:
> [...]
lce/art/8494678,jak-kielce-witaly-strzelcow-tak-pisa
li-o-wydarzeniach-1914-roku-kielczanie-i-jozef-pilsu
dski,id,t.html

> I tu właśnie powinnaś wznieść rękę w geście zajączka i odśpiewać kawałek
> Pietrzaka "Aby Polska była Polską" :D
>
> A na poważnie to daj spokój z tą wolną Polską.

Nie ty mi będziesz przekonania ustalałZ

> Wolna to ona już była.

I wolne sądy wtedy też miała.
:->

--
XL

157. Data: 2017-09-28 15:02:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Problem w tym, że do tego domu wciągają Cię z automatu, bez pytania o
> chęć wejścia, a dopiero wychodzenie z niego wymaga sporo inicjatywy od
> zainteresowanego.

No to obij swoich paskudnych rodziców, co cię wciągnęli, a nie jojcz tu
publicznie. Twoje prywatne sprawy nikogo nie interesują.

--
XL

158. Data: 2017-09-28 15:06:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
dski,id,t.html

> O okolicznościach, także tych nieopisanych czytałem w Bibliotece
> Polskiej w Paryżu za schyłkowego Gierka...

O tych "nieopisanych" zwłaszcza mogłeś.

> Na temat historii Polski (Galicji, Królestwa i Wielkopolski) od początku
> do połowy XX w. w zasadzie nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć.

To widzę, że w zasadzie wszyscy powinni się do Ciebie zwracać o
rozstrzygnięcie wszelkich niedomówień czy niejasności w tym zakresie ?

--
XL

159. Data: 2017-09-28 15:12:12

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-28 o 02:09, Animka pisze:

> Śmierdzące pijaki by się nie przemieszczały nigdzie z puszkami piwa,
> nawet w autobusach.
> Noszą to piwo jako "pierwszy" ratunek życia.

No ale w czym lepszy śmierdzący abstynent od pijaka? Kiedyś, bardzo
dawno temu miałem okazję jechać tramwajem, no i od smrodu fryzury pewnej
damy po prostu zasłabłem. Nie wiem czy to za sprawą szamponu czy o
lakieru o tak intensywnym zapachu, ale podziałało to jak jakiś szpitalny
usypiacz.

Myślisz że bonzowie z PZPR zakazując sprzedaży alkoholu przed 13ą mieli
na uwadze Twój interes?

160. Data: 2017-09-28 15:13:26

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-27 o 18:41, XL pisze:

> [...]
> Mozesz wejść - mozesz wyjść.
> Swoje niemądre uwagi schowaj sobie do kieszeni.

Ciebie gdy tak zaczynasz odbiegać od tematu też trudno traktować jako
poważną rozmówczynię. Chcesz egzystować i egzystujesz w świeci iluzji,
bo to oczywiście Twoja sprawa. Chciałaś przykład kogoś kto się stawia w
takiej roli pośrednika i dostęp do Boga tym warunkuje to Ci podałem. I w
ogóle lepiej zakończmy ten temat. Jedno że nie ta grupa, dwa że trochę
głupio mi kogoś uwiadamiać w kwestiach wiary.

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?