Masło - ile cię cenić trzeba?

291. Data: 2017-10-05 14:13:01

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-04 o 23:06, Animka pisze:

> W wieku krajach nie ma zakazu eutanazji, kiedy człowiek chce wreszcze
> odejść, a tu trzymają ......

Tylko nie wiadomo po co trzymają... Chyba każdy człowiek chciałby mieć
wybór, a tu pojawia się jakiś domorosły władyka i powiada - "ja w m
kuźwa dam wybór"!!

292. Data: 2017-10-05 14:43:24

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 14:05 Trybun <c...@j...ru> pisze:

(...)
> lekarze w "publicznych" gabinetach zmuszeni są do rozwiązywania
> krzyżówek, bądź ekscesów seksualnych z pielęgniarkami zamiast leczyć
> pacjentów.

:O
Skąd czerpiesz wiedzę o służbie zdrowia?
Z redtube???

http://www.rynekzdrowia.pl/Finanse-i-zarzadzanie/Sre
dnia-wieku-pielegniarek-to-prawie-51-lat,171448,1.ht
ml

"w 2008 roku średnia wieku pielęgniarki w kraju wynosiła 44,10, o tyle w
roku ubiegłym (2016) osiągnęła już wartość 50,80"

Ech faceci, szowinistyczne świnie :)

--
Trefniś

293. Data: 2017-10-05 14:54:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Ale po co, po co zaharowywać się dla samego kapitalistycznego blichtru?,
> mam więcej niż inni a więc jestem kimś? To siedzenie w jednym gabinecie
> też przecie ich nie sprowadza do konieczności grzebania w śmietnikach za
> resztkami.

A o to już spytaj lekarzy.
Ja mam swoją osobistą teorię na ten temat.

--
XL

294. Data: 2017-10-05 15:37:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> No i nie chcesz, nie możesz to nie idziesz  do pracy w niedzielę. Ale
> innym chcącym pracować nie zabraniaj. Czy jak złamiesz paznokieć to
> zaraz całą rękę musisz odcinać?

> Dni wolne to przywilej a nie przymus, i od tego zacznijmy.

> Piszę już od kilkunastu wiadomości o tym samym a to ciągle nie dociera.
> Ja jestem zainteresowanym klientem, są wśród personelu chętni aby mi
> sprzedawać w niedzielę - co w tej konfiguracji robisz Ty?
>
> Nakazywać to oni mogą coś swojemu psu. na dyktowanie ludziom swojego
> stylu życia mojej zgody nie ma.

Takie rozumowanie jak twoje jest typowe dla osób widzacych tylko czubek
własnego nosa.
Wielu ludzi (i ja też) nie chciałoby np. przymusowych ubezpieczeń
społecznych - ja też - ale ja akurat jestem z tych, którzy rozumieją, że
wśród nich istnieje grupa osób, które bez przymusu nie odłożyłyby na
emeryturę i leczenie - a kiedy miałyby potrzebę, to (te uczciwe) albo by
umarły z głodu i choroby, albo (te nieuczciwe) poszłyby kraść i rabować.

Dlatego uważam, że i w sprawie zakazu handlu w niedziele trzeba, niestety,
zadziałać odgórnie - ponieważ duza grupa ludzi nie chce wolnego, a wolne
JEST potrzebne ze względów, których oni z racji swego ograniczenia nie
rozumieją ani nie widzą.

--
XL

295. Data: 2017-10-05 15:38:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nawet chyba wiem czemu, zdaje się sprawy ZUSu Ciebie nie dotyczą, masz
> prywatne ubezpieczenie emerytalne.

Nie, JUŻ nie mam, wycofałam pieniadze z wielką stratą, dobrze, że w ogóle
coś zostało.

--
XL

296. Data: 2017-10-05 17:12:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
> [...]

Dlaczego blachy? Ty przecież dostawałeś realne pieniądze.

--
XL

297. Data: 2017-10-05 17:16:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Bratanica pracowała w takim sklepie - personel nieomal bił się o pracę w
> niedziele. Pracujący mieli naliczaną podwójna stawkę i ekstra premię.

> Najgorsze w tym wszystkim jest to że starają te swoje dyktatorskie
> zapędy motywować "dobrem ludzi"..

Skoro ,,ludzie" widzą pieniądze jako dobro jedyne, to ktoś wreszcie musi za
nich zadbać o dobro niemierzalne ich i ich rodzin.
POprzedni prezydent i rząd ,,oferowali" tym rodzinom jedynie rozłąkę i
upadek.
--
XL

298. Data: 2017-10-05 17:22:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Tylko nie wiadomo po co trzymają... Chyba każdy człowiek chciałby mieć
> wybór,

Tylko dlaczego ten ,,każdy" (bo ja nie) chce tego ,,wyboru" (ależ paskudny
eufemizm) dopiero wtedy, kiedy już można nim obciążyć sumienie innych
ludzi? Przecież ten wybór każdy ma JUŻ TERAZ! W cholerę na most i hop -
już teraz możecie ,,wybierać", po co czekać?
Czemu nie chcecie? :->

--
XL

299. Data: 2017-10-05 19:04:05

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.10.2017 o 14:05, Trybun pisze:

> [...]
> mam więcej niż inni a więc jestem kimś? To siedzenie w jednym gabinecie
> też przecie ich nie sprowadza do konieczności grzebania w śmietnikach za

Nie doceniasz siły pieniądza:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

300. Data: 2017-10-05 19:05:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ci co maja w gabinetach asystentki/asystentów z pewnością nie
> zajmują się rozwiązywaniem krzyżówek.

> Zdaje się jednym z największych błędów tej ich "reformy SZ" było
> wrzucenie prywatnej i publicznej SZ do jednego worka. To właśnie temu
> zawdzięczamy że lekarze w "publicznych" gabinetach zmuszeni są do
> rozwiązywania krzyżówek, bądź ekscesów seksualnych z pielęgniarkami
> zamiast leczyć pacjentów.

Błędem było zezwolenie na istnienie prywatnej SZ.
Leczyłem się na Białorusi... marzenie pacjenta!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)