Masło - ile cię cenić trzeba?

381. Data: 2017-10-07 14:35:51

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 13:52 Trybun <c...@j...ru> pisze:

> [...]
dnia-wieku-pielegniarek-to-prawie-51-lat,171448,1.ht
ml

> Przypominam że miałem uwagi tylko do rozwiązywania krzyżówek przez
> lekarzy w pustych pozbawionych pacjentów gabinetach, i w ogóle chodzi mi
> nie o szpitale a o pustki w gabinetach specjalistycznych przychodni..
>
> Jeżeli już mam jakąkolwiek styczność z wyżej wymienionym serwisem to na
> pewno nie z powodu fabuły oferowanych tam klipów wideo.

Wyraźnie pisałeś o ekscesach seksualnych lekarzy z pielęgniarkami, a to
zwykłe nadużycie.
Ale przynajmniej wycinasz z cytatu te swoje krzywdzące stwierdzenia.
Tylko o to mi chodziło.

--
Trefniś

382. Data: 2017-10-07 14:48:07

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 13:53 Trybun <c...@j...ru> pisze:

> Nie wiem jak to jest u nas, ale pani Agata wydaje się także być dużo
> starsza od p. prezydenta.

Jest starsza o ok. 2 miesiące.
Ulegasz stereotypom, że kobieta powinna wyglądać bardzo młodo, a najlepiej
być dużo młodsza od partnera. Nadal podtrzymuję swoją dezaprobatę.

--
Trefniś

383. Data: 2017-10-07 14:53:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie wiem jak to jest u nas, ale pani Agata

,,Pani Agata" to sprząta biura albo w kiosku gazety sprzedaje. A Agata Dyda
to jest dla ciebie pani Duda, ew. prezydentowa lub Pierwsza Dama. Jakoś o
żonie poprzedniego prezydenta nie wyrażałeś się tak fraternizacyjnie.

> wydaje się także być dużo
> starsza od p. prezydenta.

Dużo to jest 20-30 lat, a nie rok czy dwa.

--
XL

384. Data: 2017-10-07 18:08:27

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2017 o 14:00, Trybun pisze:

> [...]
> lepiej za 1/4 tej kwoty pojechać z kampingiem czy namiotem do Szwecji, a
> oszczędzoną kasę przeznaczyć np na wyposażenie mieszkania, czy auto z
> klimą?

> A dlaczego nie, bo Wieszaczkowi się to nie podoba? Nie widzisz tłumów w
> niedzielę w Praktikerze?
>
> A o co Ci chodzi konkretnie, masz swoje potrzeby i inni muszą się do
> tego stosować? Powtarzam jeszcze raz - są chętni do pracy w niedzielę,
> są chętni aby kupować, gdzie Ty tu z tą swoją księżą postawą pasujesz?
> Księdza oczywiście rozumiem, Ciebie, ni cholery.

Raczej nie:)
Ale wystarczy ludziom przykręcić śrubę tak, żeby nie starczało im na
michę i nagle robią się chętnymi do pracy w niedziele i święta.
Uważasz to za zdrowe?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

385. Data: 2017-10-07 18:11:29

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej brak możliwości dorabiania do owych pensji jest może być dla nich
> problemem. Rządowi - nie, wiem że w Polsce kolejni władycy zdolni są do
> największych świństw i niegodziwości,. Dziwię się natomiast Tobie.

A co we mnie dziwnego?
Że chciałbym, aby ludzie żyli dostatnio i godnie?
Ja sobie to potrafiłem ułożyć, ale wielu innych niestety nie.
To co? Do obozów pracy ich dać czy od razu do komory gazowej?

386. Data: 2017-10-07 18:18:18

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2017 o 12:52, XL pisze:

> [...]
> cale dziesieciolecia, żebyś akurat ty i zwłaszcza ty miał jakiekolwiek
> prawo narzekać stricte na obecną władzę. Która notabene rzadzi dopiero dwa
> lata.
> Zamiast więc szanować swoją Ojczyznę, ponarzekaj raczej na te kraje, do
> których (dobrobytu) tak tęsknisz, a które spokojnie korzystały przez cały
> czas naszej komunistycznej niewoli z dóbr zdobytych na niewolnictwie i
> kolonializmie, a teraz słusznie odbierają tego konsekwencje - chcąc w nich
> także i nas pogrążyć.
>
> Ja cueszę się z Polski jaka jest i uważam, że w porôwnaniu z nią reszta

Przejedź się na Białoruś.
Teraz nawet można bez wizy.

387. Data: 2017-10-07 18:28:45

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2017 o 12:59, XL pisze:
> [...]
85627,Przyczynienie-sie-do-samobojstwa.html

pstwa-przeciwko/63420,Namowa-lub-pomoc-do-samobojstw
a-art-151.html

> Dzięki za te słowa.

A co w nich ciekawego?
Ponieważ dochodzą z głębi mojego KF-a, to odpowiem Tobie.

Pieprzy jak potłuczony mieszając pojęcia i przypisuje cechy prawicowe
lewicowcom i odwrotnie.
Nie potrafi nawet zdefiniować, co to jest to "lewactwo".
Z tego co rozumiem jest to tylko taka ogólna obelga skierowana do
kogokolwiek, coś na wzór "kurwy", która też pasuje do każdego światopoglądu.

Jeśli przyjąć, że "lewactwo" było w PRL-u, to wtedy właśnie była kara
śmierci. Została ona zniesiona przez "prawactwo" po zmianie ustroju.
To tylko taki mały przykład pierdolenia przez przedpiścę, co też przy
okazji utwierdza mnie przy trzymaniu tego osobnika w kiblu.

I Ty dziękujesz za te słowa?!

388. Data: 2017-10-07 18:34:17

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2017 o 13:55, Trybun pisze:

> Dlaczego utopia, [...]

Odpowiedz tylko na jedno pytanie: Jak zlikwidujesz nakłanianie lekarzy
przez koncerny farmaceutyczne do wciskania pacjentom drogich i zbędnych
dla nich leków?

Reszta Twoich postulatów jest równie utopijna.

389. Data: 2017-10-07 20:10:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> A co we mnie dziwnego?
> Że chciałbym, aby ludzie żyli dostatnio i godnie?
> Ja sobie to potrafiłem ułożyć, ale wielu innych niestety nie.
> To co? Do obozów pracy ich dać czy od razu do komory gazowej?

Oni nie potrafili sobie tego ,,ułożyć", jak to ładnie określiłeś. To co?
Niech pracują światek-piątek-i-niedziele :-(((

--
XL

390. Data: 2017-10-07 20:10:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora