Masło - ile cię cenić trzeba?

401. Data: 2017-10-08 08:40:28

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-10-08 01:47, obywatel Animka uprzejmie donosi:

Tu też?

402. Data: 2017-10-08 08:45:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-10-08 05:51, obywatel samya uprzejmie donosi:

> A to jest grupa "zycie", czy "kuchnia" ?

Za-żarcie.
Na pewno.

Jak powszechnie wiadomo tradycyjna polska kuchnia stoi bananami, kakao,
wanilią i mlekiem bezlaktozowym.

403. Data: 2017-10-08 10:28:46

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2017 o 20:10, XL pisze:

> Oni nie potrafili sobie tego ,,ułożyć", jak to ładnie określiłeś. To co?
> Niech pracują światek-piątek-i-niedziele :-(((

Nie wiedziałem, że jesteś taka mściwa?
Logika w tym jest, ale empatii i człowieczeństwa zero.
Zauważ, ze człowiek jest istotą społeczną i jakiekolwiek odejście od
tego ma zgubne skutki.
Dlatego jako społeczeństwo należy utrzymywać też osobniki, które nie są
w stanie same się utrzymać.
Albo tak jak w stadach zwierzęcych - eliminować.

Hitler Twoim idolem jest? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

404. Data: 2017-10-08 10:31:16

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co?

Żebyś rozszerzyła swoje horyzonty i przekonała się, że błądzisz.
Podpowiem, ze tam o bagnie nie może być mowy. Jest porządek, brak
korupcji, wszechobecna czystość etc.

405. Data: 2017-10-08 13:09:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 14:31, XL pisze:

> Prawica to podstawowe wartości - poszanowanie własności prywatnej jest
> jedną z nich. Gdzie ty tu widzisz kapitalizm ?
> Od razu widać, kiedy i gdzie byłeś uczony o kapitalizmie...

Poszanowanie w ten sposób że zawłaszczyć wszelakie dobra tak właściwie
należące do wszystkich - dla siebie? A nade wszystko ta chęć dominacji
nad innymi.. Podaj mi choć jedną prawdziwą zaletę prawicy, tak aby
niewyrobiony Polak mógł, miał podstawę aby poprzeć wasze ideały.

406. Data: 2017-10-08 13:10:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 14:35, Trefniś pisze:

> Wyraźnie pisałeś o ekscesach seksualnych lekarzy z pielęgniarkami, a
> to zwykłe nadużycie.
> Ale przynajmniej wycinasz z cytatu te swoje krzywdzące stwierdzenia.
> Tylko o to mi chodziło.

Tylko odniosłem się do postu Animki. Sam nigdy się nie spotkałem z jakąś
dwuznaczną sytuacją na linii damsko-męskiej w przychodniach. Tak więc
zarzucanie mi tego jest całkowicie i kompletnie bezzasadne.

407. Data: 2017-10-08 13:15:15

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 14:53, XL pisze:

> ,,Pani Agata" to sprząta biura albo w kiosku gazety sprzedaje. A Agata Dyda
> to jest dla ciebie pani Duda, ew. prezydentowa lub Pierwsza Dama. Jakoś o
> żonie poprzedniego prezydenta nie wyrażałeś się tak fraternizacyjnie.

Przepraszam ale miano "pierwsza dama" było, jest, i będzie zarezerwowane
dla mojej osobistej wybranki. Ani do pani Agaty, ani do pani Anny nie
mam nic. Nie widzisz absurdu w tych swoich oczekiwaniach - czy do pani
Magdy - żony spawacza też zwrócisz się - "pani spawaczowo"?

> Dużo to jest 20-30 lat, a nie rok czy dwa.

Jak dla kogo, czas to rzecz względna.

408. Data: 2017-10-08 13:15:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 02:02, Animka pisze:

> Raczej nie. Tylko fryzurę nieodpowiednią i nieładną sobie zafundowała,

No, skoro tak twierdzisz.

409. Data: 2017-10-08 13:18:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 18:34, Wiesiaczek pisze:

> Odpowiedz tylko na jedno pytanie: Jak zlikwidujesz nakłanianie lekarzy
> przez koncerny farmaceutyczne do wciskania pacjentom drogich i
> zbędnych dla nich leków?
>
> Reszta Twoich postulatów jest równie utopijna.

To żadna utopia - w gabinecie wyraźnie mówisz lekarzowi że chcesz
najtańszą wersję leku, w aptece to samo - po prostu pytasz czy nie ma
tańszego zamiennika. Aż mi się wydaje dziwnym że ktoś ma z tym problemy.

Co reszta? - SZ nie może funkcjonować bez pośredników w rodzaju NFZ czy
Kas Chorych i tej  ich chorej "wyceny świadczeń" wynikiem czego lekarze
w gabinetach publicznej SZ zajmują się głównie rozwiązywaniem krzyżówek?

410. Data: 2017-10-08 13:18:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-06 o 20:23, Animka pisze:

> Szanuję ciężką pracę górnika w fatalnych warunkach, ale ostatnio
> zaczynam mieć wiele watpliwości.
> Wszyscy jesteśmy ludźmi.
> Na dodatek węgiel jest sprowadzany z Donbasu.

Ogólnie wydaje się że górnictwo na dzień dzisiejszy to gałąź przemysłu
która jest na utrzymaniu Polaków. Jednym słowem nie tylko do przywilejów
pracowniczych ale także do samego wydobycia musimy dopłacać. Podobno
taniej i to znacznie taniej jest zamówić węgiel w Kazachstanie i
przywieźć go do Polski. Z Donbasu pewnie jeszcze taniej wyjdzie..

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?