Masło - ile cię cenić trzeba?

421. Data: 2017-10-08 15:08:23

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

samya <s...@p...onet.pl> wrote:

> Uderz w stol :))))
> Wiedzialam, ze na twoja pyskowke i bezcelowe jazgoty zawsze i wszedzie
> sie natknac mozna :)))

Zwłaszcza kiedy się za mną łazi i pyskuje i bezcelowo jazgocze.

> Otoz wedle zyczen, wnosze:

Znosisz.

--
XL

422. Data: 2017-10-08 17:00:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Nie wiedziałem, że jesteś taka mściwa?
> Logika w tym jest, ale empatii i człowieczeństwa zero.

Wot i poniał Waniusza.

> Zauważ, ze człowiek jest istotą społeczną i jakiekolwiek odejście od
> tego ma zgubne skutki.
> Dlatego jako społeczeństwo należy utrzymywać też osobniki, które nie są
> w stanie same się utrzymać.
> Albo tak jak w stadach zwierzęcych - eliminować.
>
> Hitler Twoim idolem jest? :)

TAK! Przecież to omc noblista 3->

--
XL

423. Data: 2017-10-08 17:02:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej zapytać, niż na przykład wyobrażać sobie, że to ja sam takie
> rzeczy piszę. A następnie poddać krytyce sam tekst i autora. Na tej
> grupie (i innej też) tak bywało. Za pierwszym, drugim, a może nawet
> za trzecim razem jest to śmieszne. Później już nie.

A, to te Twoje słynne kiepskie wiersze! A czyje to były te "Twoje" wiersze?

Ewa

424. Data: 2017-10-08 17:05:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 08:40, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-10-08 01:47, obywatel Animka uprzejmie donosi:
>
> Tu też?

Też.

Ewa

425. Data: 2017-10-08 17:07:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 05:51, samya pisze:

> A to jest grupa "zycie", czy "kuchnia" ?

pl.rec.życie

Ewa
--
Ale wkoło jest wesoło!

426. Data: 2017-10-08 17:22:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2017 o 15:05, Trefniś pisze:

> W porządku, sprawdziłem dokładniej - to Animka rozpoczęła dyskusje o
> seksualnych ekscesach.
> Zwracam honor!

Sobie?

Ewa

427. Data: 2017-10-08 18:00:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A, to te Twoje słynne kiepskie wiersze! A czyje to były te "Twoje"
> wiersze?

Szybka kwerenda w archiwaliach jako pierwszego wyrzuciła mi Macieja
Zembatego. Można nie znać, można nie lubić, można nie rozumieć. Ale
zdarzyło się też, że jako "autor" kiepskich wierszy zostałem pomylony
z Juliuszem Słowackim. O, to mnie łechce bardzo, bowiem Słowacki
wielkim poetą był. I zachwyca. Ponadto wzbudza w nas zachwyt i miłość.
Niektórym jednak tysiąc razy można tłumaczyć, że zachwyca -- a nie
zachwyca.

Jarek

--
za to Juliusz Słowacki trzyma w ręku telefon
chcę się chyba umówić z jakąś piękną kobietą

428. Data: 2017-10-08 19:23:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 05:51, samya pisze:

> A to jest grupa "zycie", czy "kuchnia" ?
>
> @
Noooo, kuchnia-od pichcenia 8-)

--
animka

429. Data: 2017-10-08 19:29:50

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 08:08, Trefniś pisze:

> Animko, miła nie oznacza przymilna!
> Nie chodzi o filozofię Bartoszewskiego: "Polska to brzydka panna bez
> posagu, która nie powinna być zbytnio wybredna".

No tak, oczywiście :-)

Każdy powinien być miły, sympatyczny. Nie tylko kobieta, ale także facet.

--
animka

430. Data: 2017-10-08 19:31:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 08:40, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-10-08 01:47, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Tu też?

A w czymże ja Ci konkurencje robię? Z góry przepraszam!

--
animka

Mięso puchnie
sliwki - biały osad