Masło - ile cię cenić trzeba?

81. Data: 2017-09-23 20:19:01

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 19:34 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> Może nie wiesz, ale Białoruś jest trzecim producentem maszyn ciężkich na
> świecie. To oni produkują największy na świecie samochód ciężarowy.

Oryginał jest tu:

http://bi.gazeta.pl/im/b6/b7/b6/z11974582Q,Liebherr-
T-282-C.jpg

pierwowzór tylko trochę mniejszy :)
Ale całkiem udaczna ta białoruska kopia.

--
Trefniś

82. Data: 2017-09-23 22:04:58

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2017 o 20:03, XL pisze:
> [...]
orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

-8&oe=UTF-8&hl=pl-pl&client=safari

> Wy? No właśnie - dlaczego go sprzedaliście? My teraz musimy odzyskiwać. :-\

My łącznie z Tobą:)

10 milionów ludzi robiła "zajączka" a Ty jedna byłaś cnotliwa? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

83. Data: 2017-09-23 22:09:17

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.09.2017 o 19:44, Animka pisze:

orus-bez-wizy-relacja-informacje-praktyczne/

> Oni samochód ciężarowy, a Polska jednak jeszcze trochę wiecej produkuje.
> W stoczni statki chyba jeszcze budują.

Po 30 latach "rozwoju" chyba budują?
Chyba jaja sobie robisz?

84. Data: 2017-09-24 11:51:41

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 13:11, Animka pisze:

> Moim zdaniem to jest nagroda boska.

Z czego to przekonanie?

85. Data: 2017-09-24 11:53:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 14:57, XL pisze:

> A co dopiero fińskie fantazje!
> http://www.defence24.pl/549812,finlandia-280-tys-zol
nierzy-gotowych-do-mobilizacji-armia-blokuje-wykup-z
iemi-przez-rosjan

Co fińskie fantazje? Jestem ksiądz jeżeli Rosja komukolwiek w
dzisiejszym świecie zagraża. Warunek oczywiście - nie
zapraszać/wpuszczać do swoich krajów terrorystów, zadeklarowanych wrogów
Rosji.

> Niezbyt mądre, oklepane farmazony. Ale rozumiem, że komuna Ci się jeszcze
> śni.

"Jeszcze"?? Całe życie śnię o Komunie. System w którym człowiek bez
względu na płeć rasę czy wyznanie będzie Człowiekiem równym drugiemu
Człowiekowi. ,

86. Data: 2017-09-24 11:53:55

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 14:58, XL pisze:

> Bo by aię wzięto za ich własne wieżowce. I kamienice.

Chciałem powiedzieć tylko to że nieważne kto w danym momencie jest przy
korycie, Kościół i tak zawsze spadnie na "cztery łapy".

87. Data: 2017-09-24 11:54:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 13:05, Animka pisze:

> Jest trochę ludzi co szanują cudze tak jak się szanuje własne. Tylko,
> ze akurat ci ludzie nie są uprzywilejowani.

Oczywiście że są, problemem jest jednak brak szacunku tych
uprzywilejowanych.

88. Data: 2017-09-24 11:55:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 15:03, XL pisze:

> Jak PO kupowało nówki, toś nie jęczał. Wozili się w te i wewte, tak je
> wyeksploatowali, że nic dziwnego, że powodują wypadki teraz. Niby dlaczego
> mój rząd ma jeździć tymi wrakami.

Oj, poważne pomówienie, nigdy nie byłem i nie jestem stronnikiem PO
czyli współczesnej drugiej strony ciemniej mocy która obecnie włada Polską.

Co do tego "wożenia się" mogą w bogatych skandynawskich krajach
premierzy jeździć do pracy tramwajem, - mogą, dlaczego więc w Polsce nie
mogą? Może właśnie dlatego jesteśmy i dłuuugo jeszcze będziemy biednym
krajem, tam nie ma kto dorobku obywateli przeżerać?

89. Data: 2017-09-24 11:56:52

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 13:10, Animka pisze:

> Sam się przekonasz jak kiedyś umrzesz czy Św. Piotr pyta w ogóle przy
> jakiejś bramie.

Co prawda na pewien okres czasu byłem kapitalistą - zatrudniłem w
sklepie trzy osoby, jednak oni w "firmie" mieli więcej do powiedzenia
niż ja, także więcej od nich nie zarabiałem, a więc chyba raczej
osobiście się nie przekonam jak Św. Piotr traktuje kapitalistów.
Oczywiście dopuszczam możliwość tego że taka procedura istnieje.

90. Data: 2017-09-24 11:57:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-22 o 15:05, XL pisze:

> "Dałem pracę wielu niezaradnym życiowo."
>
> Wystarczy do zbawienia, spoko. :->

Takie slogany to dla ogłupionego motłochu a nie Św. Piotra. "Dałem", -
ktoś kto żyje z czyjejś pracy ma czelność mówić że coś daje?

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?