Mastrubacja

11. Data: 2000-05-27 13:09:30

Temat: Re: Mastrubacja
Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...friko2.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 26 May 2000 22:01:35 GMT
is the real date, "Jarosław Ł?czkowski" <j...@p...onet.pl> has
written something quite stupid. Now everyone knows he`s not the one.

>All u need is ... hand

All YOU need is... brain

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

mailto:m...@f...onet.pl.
ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--
Przyznajemy si

12. Data: 2000-05-27 13:09:31

Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...friko2.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 26 May 2000 22:30:53 GMT
is the real date, Robert Pyzel <r...@b...gnet.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>Czeczenia, Kosowo, Liban,......... - qrde człowiek to brzmi dumnie

Radio Maryja... czlowiek to TYLKO BRZMI dumnie...

Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

13. Data: 2000-05-28 07:10:09

Temat: Odp: Mastrubacja
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Korolczuk <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8gjlen$7oa$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> Dlaczego ? odpowiedz jest prosta : jesli samookaleczenie nie jest
> traktowane jak cos normalnego (bo przeciez nie jest !),
> to czemu samogwalt moze byc traktowany ze zrozumieniem i akceptacja ?
> Jest to niemoralna forma zaspokajania wlasnych "potrzeb" (przynajmniej wg
mnie).
> Na wszystko przyjdzie czas. Popelniajac cos takiego czlowiek traci
kontrole nad
> tym, co robi. A TO JUZ NIE JEST NORMALNE.
> komikak
> P.S. Ktos powiedzial, ze malpy to robia. A my jestesmy malpami, czy

Kazda rzecz jaka robimy (odnoszaca sie do naszych uczuc) ma podtekst
psychiatryczy. Masturbacja czy wymowki facetowi za cos co zrobil - wszystko
zalezy od charakteru danej osoby - jednen wyladowuje sie pod poduszka a inny
slownie - porownywanie czlowieka z malpa tylko dlatego ze sie masturbuje to
lekka przesada. Ludzie robia tysiac razy gorsze rzeczy - jak dla mnie lepiej
zeby sobie "strzepnal" od czasu do czasu jak ma chodzic i molestowac
panienki po barach i autobusach. A z drugiej strony (to do katolikow - co
pisali posty ponizej) slyszalam kiedys takie slowa " nie pogardzaj
czlowiekiem chociaz inna skore ma - kochaj wszystkich jak braci - pomoz im".
Wiec wywnioskowac mozna ze czcze wasze slowa na ten temat sa tu nie na
miejscu i bez sensu. WIekszosc ksiezy odsyla onanistow do psychologow i
traktuje to jak chorobe.
Porownanie samookaleczenia z samogwaltem - nastepne przegiecie. Moze jestem
nienormalna ale gdyby przyszlo mi wybierac ktora z tych rzeczy mam zrobic to
napewno wybralabym ta druga... :] Jakos nie bardzo bawilby mnie fakt ze mam
sie np poprzypalac papierosami podciac sobie zyly albo upierniczyc prawa
dlon.

"> Jest to niemoralna forma zaspokajania wlasnych "potrzeb" (przynajmniej wg
mnie)."
A homoseksualizm? Czym jest dla Ciebie? Zrobilabys to z kobieta?

Tracenie kontroli - Nie wiem co mialas na mysli (?) ale masturbacja czy
zwykly stosunek przewaznie koncza sie takim samym orgazmem - wiec teraz mam
troche problem bo nie wiem czy moge sie kochac z mezem :)))))))) Jeszcze
strace kontrole nad soba i go zamorduje :]

Pozdrawiam
Basia

14. Data: 2000-05-30 10:04:02

Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu widać, ze sie nigdy dobrze nie zabawilas. Smutne...
Arek

15. Data: 2000-05-30 21:58:19

Od: "Mariusz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym, co robi. A TO JUZ NIE JEST NORMALNE.
> komikak
> P.S. Ktos powiedzial, ze malpy to robia. A my jestesmy malpami, czy

Ja uważam, że to nie do końca prawda, bo jak można porównywać masturbację do
samookaleczenia.
Masturbacja nie szkodzi, samookaleczanie zaś niszczy i szkodzi.
Masturbacja pomaga rozładować napięcie seksualne, uspokaja, działa
usypiająco i kojąco, jest zastępczą formą zaspokojenia popędu seksualnego,
wg. różnych źródeł masturbuje sie 80 do 95% męszczyzn, ktorzy nie mają
stałej partnerki.
Nie powiesz chyba, że ci faceci to małpy.
Mariusz

16. Data: 2000-05-30 22:25:33

Od: apacz / mkalien <m...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 May 2000, Arek wrote:

> Od razu widać, ze sie nigdy dobrze nie zabawilas. Smutne...
> Arek

Nie uprawianie seksu tez jest wbrew naturze psze Pani
;-)))

marcin
---------------------------
m...@s...uci.agh.edu.pl

17. Data: 2000-05-31 21:54:02

Od: Robert Pyzel <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 May 2000 23:58:19 +0200, "Mariusz" <m...@g...pl> wrote:

[ciachłem]
>wg. różnych źródeł masturbuje sie 80 do 95% męszczyzn, ktorzy nie mają
>stałej partnerki.
A pozostałe 20 do 5% się nie przyznaje :-)
--
Mnie tam muzyka w tańcu nie przeszkadza
=-=-=-=-=-=-=-=-= Robert Pyzel =-= r...@b...gnet.pl =-=-=-=-=-=-=

18. Data: 2000-06-01 19:41:49

Od: "JDA" <J...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:mmMY4.48927$z...@n...tpnet.pl...
> Od razu widać, ze sie nigdy dobrze nie zabawilas. Smutne...
> Arek

Hm... najczęściej tak bywa, że najbąrdziej krzyczą ci co mają coś do
ukrycia.
Sama znam pewną matronę, która kiedyś bez pardonu usunęła ciążę a teraz w
kościele w pierwszej ławce siada, najgłośniej się modli i narzeka, że
dzisiejsza młodzież jest strasznie zdemoralizowana.Podczas gdy ona sama
używała że tak powiem życia za młodu ile wlezie
Więc drogi Arku nie wyciągaj pochopnych wniosków.
Asia

19. Data: 2000-06-02 05:41:59

Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Pyzel <r...@b...gnet.pl> napisał / wrote:

> On Tue, 30 May 2000 23:58:19 +0200, "Mariusz" <m...@g...pl> wrote:[ciachłem]>wg.

różnych źródeł masturbuje sie 80 do 95% męszczyzn, ktorzy nie mają>stałej partnerki.A

pozostałe 20 do 5% się nie przyznaje :-)-- Mnie tam muzyka w tańcu nie
przeszkadza=-=-=-
=-=-=-=-=-= Robert Pyzel =-= r...@b...gnet.pl =-=-=-=-=-=-=

Pisze się mężczyzn(!).
Jestem już żonaty, ale czasem przypominam sobie młode lata i też sobie... :-)
Zresztą lubię patrzeć jak żona to robi sama. To kręci.

20. Data: 2000-06-02 05:42:12

Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jestem już żonaty, ale czasem przypominam sobie młode lata i też sobie... :-)
Zresztą lubię patrzeć jak żona to robi sama. To kręci.

Lekarze w sieci
Do pediatrów
Jakie to prochy?
SCID:myszy