@ Masz oczko wodne ? ? ?

1. Data: 2002-11-08 11:13:54

Temat: @ Masz oczko wodne ? ? ?
Od: "Biuro" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

@ Masz oczko wodne ? ? ?

Sprawdź świetne i niedrogie rozwiązania sprawiające, że Twoje oczko wodne
będzie czyste, pozbawione glonów i mułu. Zobacz opis na stronie
http://trigger.pl/trigger-3.php
Znajdziesz tam również porady i odpowiedzi na często zadawane pytania.

2. Data: 2002-11-08 14:42:41

Temat: Re: @ Masz oczko wodne ? ? ?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://trigger.pl/trigger-3.php
> Znajdziesz tam również porady i odpowiedzi na często zadawane pytania.

Fajna strona tyle, że grupa nie ta, zamieść na pl.rec.humor
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

3. Data: 2002-11-09 08:13:54

Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;-)
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

no co ty Jerzy, ja ten trigger używam od lat i jestem z niego
zadowolony. Dowiedziałem się o nim zresztą na tej grupie :-))

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

4. Data: 2002-11-11 16:36:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no co ty Jerzy, ja ten trigger używam od lat i jestem z niego
> zadowolony. Dowiedziałem się o nim zresztą na tej grupie :-))

Za co poddaję krytyce?
A za to między innymi - "świetne i niedrogie rozwiązania" - i błędy w
tekście. Różne.

Wiem, nie ma ludzi bezbłędnych ale jak coś ma wisieć w Internecie parę lat
to niech świeci przykładem.

pozdrawiam Jerzy
[przygnębiony, bo na dyktandzie popełniłem "z marszu" aż 11 błędów w tym 4
ortograficzne. Sczytując trzy ortograficzne wyłapałem, gorzej z
interpunkcja i pisaniem łącznym wyrazów.
Ech, to wszystko przez ten Internet. Jak się człowiek błędów naczyta to i
nimi trąci. Fuj.]
:-(((

sadzenie cytrusów
Śnieg