Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa

Subject: Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 4 Apr 2019 13:47:06 +0200

W dniu 2019-04-04 o 11:18, Trybun pisze:

> Leczyć/uzdrawiać/poprawiać samopoczucie może nastawienie pacjenta w
> stosunku do tej skarpetki.

Czyli to nie skarpetki leczą.

> Pewnie źle zacytowałeś,

Ręce opadają.

> a i niewykluczone że dodałeś coś extra od
> siebie.

Pogorszyło ci się.
Zamiast bredzić bez sensu możesz sprawdzić czy coś dodałem.

> Prawidłowo sformułowane oświadczenie powinno brzmieć - fragment
> ciała św. Józefa MOŻE pomoc w leczeniu chorych m.in na białaczkę.

Nie. Nie może.
Fragment czyjegoś ciała co najwyżej może się rozłożyć i zacząć śmierdzieć.

> Jeszcze nie zauważyłeś że zdani jesteśmy na "białą mafię" i bezczelnie
> pozbawiani jakiejkolwiek alternatywy dla nich?

Jeszcze nie zauważyłeś, że wsadzanie do pieca na trzy zdrowaśki nie leczy?
Zgadnij dlaczego nie ma alternatywy dla lekarzy.

> Całe szczęście że nie ma obowiązku go wysłuchiwać.

Serio? Łażą po szpitalach jak święte krowy. Czy tego chcesz, czy nie. I
jeszcze biorą za to pieniądze.

Znowu będziesz udawał, że jesteś oderwany od rzeczywistości tak jak z
ochranianiem pedofilów przez kościół?

http://www.edziecko.pl/ciaza_i_porod/7,79309,2305526
8,ksiadz-na-porodowce-to-nieproszony-gosc-wlazl-na-s
ale-i-nazwal.html
"Prawie każda rodząca w polskim szpitalu - czy tego chce, czy nie -
spotka się tam z księdzem."

> A tak odbiegając od tematu - co sądzisz o tym małpowaniu kieckowych,
> którzy to paląc książki starają się wam dorównać?

Małpowaniu kieckowych? Małpowaniu kogo przez kogo? Kieckowi kogoś
małpują, czy ktoś małpuje kieckowych? Komu starają się dorównać?

Twoje pytanie jest jak: co sądzisz na temat jednej nóżki bardziej.
Nie da się odpowiedzieć na tak zadane pytanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr