Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa

Subject: Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Fri, 5 Apr 2019 18:18:10 +0200

W dniu 2019-04-05 o 11:57, Trybun pisze:

> Nie muszą to akurat być skarpety. Rodzaj i ranga symbolu zależy
> wyłącznie od preferencji pacjenta.

Zaczynasz myśleć, czyli jest postęp.
Czyli to nie skarpetki leczą.

I skoro nie muszą to być święte skarpetki, to czy o etat w szpitalu może
starać się kolejarz (może jakiemuś pacjentowi nastrój polepszą
ciuchcie?). I czy taki kolejarz na etacie szpitala mógłby bez pytania
wchodzić np. na salę porodową? Albo wchodzić do dowolnej sali kiedy
tylko najdzie go ochota?

> Jako że słyniesz z przekręcania i manipulacjami czyichś wypowiedzi

Tylko w twojej głowie :)
No może jeszcze w głowach oszołomstwa broniącego faszystów i pedofilów w
sutannach. Macie przekręcone myślenie, więc nic dziwnego, że normalność
odbieracie jako przekręconą.

> zdrowy rozsądek nakazuje i do tego cytatu podchodzić z dużą rezerwą.

O ile jeszcze zrozumiałbym, gdybyś przypieprzył się do treści cytatu, to
kompletną aberracją było to, że niby ja specjalnie cytat przekręciłem.

Zdrowy rozsądek nakazuje najpierw sprawdzić, a dopiero potem się
przypierdalać. Nigdy odwrotnie. Najwyraźniej zdrowy rozsądek też masz
przekręcony.

> Aż przykro ciągle ci przypominać to twoje ubożutkie doświadczenie
> życiowe.
> Nic ponad to co wyczytałeś w książkach, wyrazy współczucia.

LOL :)
I napisał to ktoś, kto nigdy nie słyszał o chronieniu pedofilów przez
kościół.

A teraz napisz w jaki sposób fragment ciała jakiegoś dawno zmarłego
kolesia leczy białaczkę. Pochwal się życiową wiedzą :):):)

> Ludzi leczy wiele rzeczy

Serio? :):):):):)

>- jednak inkwizycyjny reżym dopuszcza do
> praktykowania  tylko to co jemu odpowiada.

Nie. Dopuszcza tylko to, co faktycznie leczy. Po wieloletnich badaniach,
czy faktycznie jest skuteczne.

> Gdy na skutek "leczenia" w
> szpitalu umrze pacjent to nikt nie ponosi żadnych konsekwencji,

Ale wiesz, że ludzie nie są nieśmiertelni i czasem umierają pomimo leczenia?
Pomimo leczenia, a nie na skutek leczenia.
Nie wymyślono jeszcze lekarstwa na śmierć.

> natomiast gdy umrze pacjent jakiegoś guślarza to więzienna krata
> gwarantowana.

I słusznie. Czego znowu nie rozumiesz?
Jeżeli ktoś kłamie, że leczy i wyłudza pieniądze za jakieś lewoskrętne
witaminy czy strukturyzowane wody, to jak najbardziej powinien iść do
więzienia.

> Dlaczego nie ma alternatywy - bo zgraja bydlaków ubzdurała sobie że są
> powołani do decydowania o drugim człowieku.

Bredzisz.

Zgrają bydlaków, którzy sobie ubzdurali, że są powołani do decydowania o
drugim człowieku są oszuści wciskający ludziom lewoskrętne witaminy i
znoszone skarpetki jakiegoś funkcjonariusza kościelnego.

> Nic się pod tym względem nie
> zmieniło od czasów średniowiecza.

Trochę się zmieniło. Coraz mniej ludzi wierzy w święte skarpetki.

8,ksiadz-na-porodowce-to-nieproszony-gosc-wlazl-na-s
ale-i-nazwal.html

> Łażą ale nikomu się nie narzucają.

Kolejny raz pokazujesz, że nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Wpierdalają się do sal bez pytania o pozwolenie, nawet do sal porodowych.

> Jak to biorą kasę - chodzą po
> szpitalu z tackami?

Aż przykro ciągle ci przypominać to twoje ubożutkie doświadczenie
życiowe.

Ile powtórzeń potrzebujesz żeby załapać, że są na etacie w szpitalu? Na
PŁATNYM etacie.

Niesamowite jak bardzo jesteś oderwany od rzeczywistości :)

> Co tu udawać - ludzie kościoła, czyli tzw duszpasterze to nie ludzie
> których chroni immunitet, i na tym koniec kropka

W tym kraju tylko teoretycznie.
Co tu udawać - życia nie znasz i na tym koniec kropka :)

> Małpowaniu, czyli naśladowaniu was,

Was? Czyli kogo?
Nie przypominam sobie żebym ostatnio spalił jakąś książkę.

> - tych co to decydują jakie książki
> mogą czytać Polacy,

Nie przypominam sobie żebym ostatnio zabraniał komuś czytać jakiejś książki.

Więc nie wiem o czym bredzisz i kogo sukienkowi naśladują. Chyba tylko
swoich przodków po sukience.

Przypomniałem sobie:
http://www.wykop.pl/ramka/4827289/kuratorium-nakazal
o-wycofac-ksiazke-o-slimaku-ktory-jest-hermafrodyta/

"Wszystkie te przypadki występują w naturze - wiewiórki łączą się w
jednopłciowe pary, by łatwiej było wychowywać dzieci po porzuceniu przez
jednego z rodziców, homoseksualizm wśród łabędzi jest dość powszechny, a
ślimaki są hermafrodytami."

"Kuratorium, które dowiedziało się o niej, nakazało bibliotece książkę
usunąć, a na szkołę nasłało kontrolę"

To teraz już wiesz kto kogo naśladuje, więc nie bredź więcej.

> jakie gesty wznosić na demonstracjach czy imprezach
> przy ognisku w lesie,

Ale wiesz, że tu nie chodzi o gesty, tylko o propagowanie faszyzmu?

> a nawet zabraniać pod groźbą kar korzystania
> gwarantowanej przez konstytucję wolności słowa.

Podaj przykład ukarania kogoś za wolność słowa.

Jak na razie, to zaczynają próbować karać tych, co protestują przeciwko
faszyzmowi (na szczęście z miernym skutkiem).

I na szczęście dobierają się do dupy faszystom (a przynajmniej stwarzają
takie pozory), nawet wasza szczujnia o tym pisze:
https://www.tvp.info/41188863/zarzuty-dla-piotra-r-p
o-marszu-narodowcow-w-oswiecimiu
(Aż dziwne, że o tym nie wiesz)

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Z jednej strony domagasz się "wolności słowa" dla faszystów (co samo w
sobie jest chore i pokazuje twój kompletny brak wykształcenia i
znajomości historii), a z drugiej strony przeszkadzają ci ludzie, którzy
korzystają z wolności słowa protestując przeciwko faszyzmowi.
Jesteś bez wątpienia idiotą :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr