Maszynka Zelmer do mielenia 687.5 czy 887.5 ?

11. Data: 2013-11-30 22:01:28

Temat: Re: Maszynka Zelmer do mielenia 687.5 czy 887.5 ?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 listopada 2013 22:32:00 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
ścięgna zmielić z nie tylko cielęcinę.

> Dupek.
>
> --
>
> XL
>
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

mąż wie że go tak publicznie nazywasz?

12. Data: 2013-11-30 23:31:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:01:28 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

ścięgna zmielić z nie tylko cielęcinę.

> mąż wie że go tak publicznie nazywasz?

A kiedy to ślub brałeś ze mną? - coś mi umknęło?
:-]
--
XL

13. Data: 2013-12-01 00:23:19

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 30 listopada 2013 23:31:18 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> --
>
> XL
>
> "Przypadek - to Bóg przechadzający się incognito." A. Einstein

Nie jestem niewidomy. Takie szpetne babsko tylko ślepy może używać.

14. Data: 2013-12-01 16:00:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Nov 2013 15:23:19 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

ścięgna zmielić z nie tylko cielęcinę.

> Nie jestem niewidomy. Takie szpetne babsko tylko ślepy może używać.

Są gusta i guściki 3-)
--
XL

15. Data: 2013-12-01 18:50:32

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 29 listopada 2013 14:23:43 UTC+1 użytkownik k...@g...com
napisał:

> Jak jest ostry nóż i sitko to każda, z ręczną włącznie, bez cofania da radę ścięgna
zmielić z nie tylko cielęcinę.

To Twoja sprawa czy dasz czy nie. Jak napisałem: mnie taka funkcja potrzebna więc
wybrałbym inną.
Ty masz swoje potrzeby, ktoś tam potrzebuje większą komorę.
Urządzenie dobiera się do potrzeb użytkownika.

--
ZZ@private

16. Data: 2013-12-25 13:12:03

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-29 11:00, krak pisze:
> czy brać którąkolwiek?

Żaden Zelmer. Jak urządzenie będzie niedomagać to serwis fabryczny
udowodni Ci, że tak ma być. Przerabiałem to z sokowirówką...

--
radar

Blacha siedziska do fotela biurowego
Piksel i ocieplacze elektryczne a sklepy netowe
Kurtka puchowa
piekarniki Amica
Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?