"Maszynka" do dzianiny

1. Data: 2011-11-27 18:54:38

Temat: "Maszynka" do dzianiny
Od: Orka <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi pomóc rozgryźć, albo podesłać link do instrukcji jak
korzystać z takiego wianuszka z kołeczkami, na którym można robić
dzianinę "na okrągło", w formie rury? Siostrzenica dostała taki
wynalazek i poprosiła mnie o pomoc w "produkcji". Przekopałam google,
ale nawet nie wiem, jak się to ustrojstwo nazywa? Nie są to okrągłe
krosna, bo produkt nie jest utkany, ale wygląda jak prawdziwie zrobiony
na drutach-ma prawe i lewe oczka...
Chodzi o zabawkę bardzo podobną do tej
http://allegro.pl/szydelkowanie-kotek-z-wloczki-zrob
-to-sam-i1923500617.html

Orka

2. Data: 2011-11-28 09:33:40

Temat: Re: "Maszynka" do dzianiny
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie jest utkany, ale wygląda jak prawdziwie zrobiony na drutach-ma prawe i

Ustrojstwo nazywa się "Knitting doll". Co cię będę wyręczać, wujek ma tego
mnóstwo a i jutuba też sporo :)
Np.: http://www.tobar.co.uk/doc/knitdoll.html

3. Data: 2011-11-28 10:08:37

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-28 10:33, lemonka pisze:

> Ustrojstwo nazywa się "Knitting doll". Co cię będę wyręczać, wujek ma
> tego mnóstwo a i jutuba też sporo :)
> Np.: http://www.tobar.co.uk/doc/knitdoll.html

Po polsku to laleczka dziewiarska.

th

--
http://nitkowo-theli.blogspot.com

4. Data: 2011-11-28 10:25:18

Od: Orka <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam dobre kobiety :) To "moje" ma dużo większą średnicę, ale
widzę, że zasada działania taka sama. Siostrzenica się ucieszy :)
Pozdrawiam z huraganowego Gdańska
--
Orka

5. Data: 2011-12-01 19:45:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Nov 2011 19:54:38 +0100, Orka napisał(a):

> Czy ktoś mógłby mi pomóc rozgryźć, albo podesłać link do instrukcji jak
> korzystać z takiego wianuszka z kołeczkami, na którym można robić
> dzianinę "na okrągło", w formie rury?

Mozna na 2 drutach. nawet sznurki można robić - 4 oczka na okragło.
http://www.grupy.senior.pl/Re-Rura-na-2-drutach,t,36
9787,p,1,2.html

6. Data: 2012-10-13 05:34:19

Od: On <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 1 grudnia 2011 20:45:58 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Mozna na 2 drutach. nawet sznurki można robić - 4 oczka na okragło.
>
> http://www.grupy.senior.pl/Re-Rura-na-2-drutach,t,36
9787,p,1,2.html

Kobiety z Peru uzywaja, do tworzenia paskow, wylacznie wlasnych palcow.
http://www.jeanleader.co.uk/othercrafts/peruvianbrai
d.html

Technika jest bardzo stara.
Inkaska dziewczynka (La Doncella) nosila takie ozdoby 500 lat temu.
http://www.antalyatv.com/wp-content/uploads/2012/07/
1343389770_10_13.jpg

Gotowe elementy do zszycia
[Druty] Konik-bakcyl-hobby itp.
Listopdaowe spotkanie robotkowe w Krakowie
Wzór-schemat wykonania bransoletki sutaszowej
solidarna sprawa, pomagamy Joasi Buce w realizacji marzenia, wyprawa za biegun