Mata i nóż krążkowy - zestaw w Rossmanie

1. Data: 2005-02-18 07:41:14

Temat: Mata i nóż krążkowy - zestaw w Rossmanie
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam wczoraj taki zestaw - mata - mała, formatu A4, do tego nóż
krązkowy, linijka metalowa, raczej krótka, chyba nie dłuższa niż 20 cm i
zestaw różnych wymiennych końcówek noża (prostego) do osadzenia w rękojeści.
Cena 30 złotych. Zastanawiam się czy warto coś takiego kupić, czy taka mała
mata może się do czegoś przydać.

Kasia

1. Data: 2005-02-18 08:16:51

Temat: Re: Mata i nóż krążkowy - zestaw w Rossmanie
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No do patchworkow oczywiście. Ale nie wiem czy sie opłaca gdyby 20 zł
kosztowało to tanio ale z drugiej strony jak w zestawie sa wymienne wklady
do krazka to co innego.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

1. Data: 2005-02-18 08:39:38

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam najświeższych cen, bo bardzo dawno się tym interesowałam, ale
pamiętam cenę 30 zł za sam nóż. Mnie się wydaje, że to całkiem dora cena za
cały komplet. A mała mata na pewno nie jest tak przydatna jak większa, ale
jak robię drobne patchworki jak np ostatnio podusie "Za jeden uśmiech", to
spokojnie mogłabym się ograniczyć do A4 odpowiednio składając materiał. Z
kołderkami pewnie już czułabym niedostatki małej maty i krótkiej linijki.
Gocha

1. Data: 2005-02-18 08:52:22

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> No do patchworkow oczywiście. Ale nie wiem czy sie opłaca gdyby 20 zł
> kosztowało to tanio ale z drugiej strony jak w zestawie sa wymienne wklady
> do krazka to co innego.

Wymienne wkłady są do noża prostego, nie do krążkowego.

Kasia

1. Data: 2005-02-18 11:55:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Feb 2005 08:41:14 +0100, "KasiaA"
<k...@T...pl> wrote:

>Widzia?am wczoraj taki zestaw - mata - ma?a, formatu A4, do tego nó?
>kr?zkowy, linijka metalowa, raczej krótka, chyba nie d?u?sza ni? 20 cm i
>zestaw ró?nych wymiennych ko?cówek no?a (prostego) do osadzenia w r?koje?ci.
>Cena 30 z?otych. Zastanawiam si? czy warto co? takiego kupi?, czy taka ma?a
>mata mo?e si? do czego? przyda?.
>
>Kasia

a czyjej to produkcji?
Ale jak linijka metalowa to do bani, bo nozyk sie zniszczy
raz-dwa. MUSI byc plastikowa. A4 to malusie, materialu o
szerokosci 90 cm to raczej nie pokroisz...znaczy pokroisz, ale
ciezko, zazwyczaj lepiej kroic material przez nie wiecej niz 3-4
wartstwy i wtedy lepiej miec radelko wieksze (45 mm, zakaldam, ze
to co w Rossmanie to 28 mm).. Mowia prawde znawcy - kupic
najpierw, zainwestowac w najdroszy sprzet, na jaki Cie stac,
potem mozna dokupywac inne - ja prawde mowiac kupilam pierwszy
moj zestaw taki dosc podstawowy (A3 mata, Olfa nozyk 28mm i
szkolna linijke...wszystko zniszczylam na pierwszej
koldrze...wiec moze kup to, ale linijke wyrzuc i zniszcz ;PPPP a
potem rusz za rada fachowcow ;))))))

a mala mata jest bardzo przydatna. Mnie sie przydaje, jak mam
scinki do ciecia, male kawalki w ogole, wyrownywanie blokow,
podrozowanie (zawsze podrozuje z szyciem i drutami :))))

Wiec - kup, bo wydatek nie taki okropny, ale czuj sie ostrzezona
:))))))))))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-18 11:59:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Feb 2005 09:52:22 +0100, "KasiaA"
<k...@T...pl> wrote:

>U?ytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
>>

>Wymienne wk?ady s? do no?a prostego, nie do kr??kowego.
>
>Kasia

Noz prosty nie jest raczej do materialow a raczej do papieru i
plastiku b. cienkiego.

Zajrzyj tu:
www.creativegrids.com

maja zdaje sie strone po niemiecku tez, jakbys nie byla
anglojezyczna a germanistka ;))

duzy wybor, ceny przecietne jak na te rzeczy. Zestaw jest zawsze
tanszy

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-18 12:42:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:
> [...]
> Cena 30 złotych. Zastanawiam się czy warto coś takiego kupić, czy taka mała

Mnie się wydaje, że te zestawy z Rossmana są w ogóle przeznaczone do
cięcia papieru, a nie tkanin. Sprawdź, bo może się okazać, że na nic Ci
się nie przyda (chyba że będziesz robić zabawki na choinkę ;) ).
Obmacałam kiedyś taką matę u nich i była dość twarda, chyba znacznie
twardsza niż ta do cięcia tkanin.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-02-18 12:56:45

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kiedyś taką matę u nich i była dość twarda, chyba znacznie twardsza niż ta

Ja wiem, że taki zestaw jest raczej do papieru niż do materiałów, ale się
zastanawiam czy można by go używać "niezgodnie" z pierwotnym przeznaczeniem
;)

Kasia

1. Data: 2005-02-18 14:39:55

Od: "Beata z Lublina" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to bym nie radziła kupować produktów firmy "Rossmann". Niedawno chciałam
zaoszczędzić i kupiłam tam cążki. Cena była super, szkoda tylko, że paznokcie
się w nie nie mieszczą.

Beata z Lublina

1. Data: 2005-02-18 18:26:59

Od: "Ada " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie:ile mniej wiecej kosztuje mata 90x60cm i noz krazkowy 45?W
jednym ze sklepow wysylkowych cena wynosi odpow.ok.108 i 21 zl.Do tego musze
doliczyc 20zl-przesylka.Czy to jest przyzwoita cena,oczywiscie wliczajac
koszty przesylki/niestety maja zryczaltowana/ Ada

druty szukam wzoru
Do Joe i nie tylko
/ot/ ktory to numer Kramu z robótkami?
====8 Sciagacz rybacki