Materialy na CILS - gdzie szukac ?

1. Data: 2003-06-19 10:37:09

Temat: Materialy na CILS - gdzie szukac ?
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje materialow w sieci do certyfikatu z wloskiego CILS (livello uno e
due), probowalem cos znalezc, ale wyswietlaly mi sie tylko strony z kursami i
zapisami na egzamin. Moza ktos zna jakies strony, bede wdzieczny za informacje
(do egzaminow Cambridge i Goethe przykladowych testow w sieci jest duzo, z
wloskim jest juz duzo gorzej!). Na poczatku chcialem kupic ksiazke w ksiegarni
jezykowej, ale kosztuje tyle kasy, ze dalem spokoj.

Max

2. Data: 2003-06-24 22:03:26

Temat: Re: Materialy na CILS - gdzie szukac ?
Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
>(do egzaminow Cambridge i Goethe przykladowych testow w sieci jest duzo (...)

Czy mógłbym w takim razie prosić o jakieś odnośniki (chodzi mi o język
niemiecki), może coś przoczyłem...
Niestety o włoskim nie mam pojęcia :-(
pozdrawiam
Bremse

3. Data: 2003-06-25 19:50:04

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

www.osd.at

sa tam przykladowe testy wszystkich egzaminow Austria Institut - praktycznie to
samo, co robi Goethe. W pdf'ie i z plikami dzwiekowymi do rozumienia ze sluchu.
Niestety z wloskiego nic takiego nie znalazlem...

> (...)
>
> Czy mógłbym w takim razie prosić o jakieś odnośniki (chodzi mi o język
> [...]

dobry slownik polsko-angileski
podanie o....
kurs/szkola rehabilitacji warszawa?
Wahadelko i MATLAB???
książki do nauki języka niemieckiego - jakie?