Matka Boska Ostrobramska

1. Data: 2005-02-11 09:26:30

Temat: Matka Boska Ostrobramska
Od: "Bożena Holband" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorąca prożba poszukuje schematu do obrazu"Matka Boska Ostrobramska"obraz
bardzo mnie zauroczył i postnowiłam go wyhaftować tylko brakuje mi
schematu.Z góry dziękuje i pozdrawiam Bożena h...@t...pl

1. Data: 2005-02-11 09:43:59

Temat: Re: Matka Boska Ostrobramska
Od: "olgasw" <o...@X...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorąca prożba poszukuje schematu do obrazu"Matka Boska Ostrobramska"obraz
> bardzo mnie zauroczył i postnowiłam go wyhaftować tylko brakuje mi
> schematu.Z góry dziękuje i pozdrawiam Bożena h...@t...pl

Czesc
Wzor znajdziesz w haftach polskich:
http://www.haftypolskie.com.pl/katalog.php
Zdjecie jednak nie wyglada ciekawie. Niewiem jaki jest efekt koncowy...
Sama szukam dobrego wzoru...
Pozdrawiam
Olgasw

1. Data: 2005-02-11 11:16:29

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.haftypolskie.com.pl/katalog.php
> Zdjecie jednak nie wyglada ciekawie. Niewiem jaki jest efekt koncowy...

Haftowałam właśnie ten obraz z wydruku komputerowego / nie gazety, bo tam
szczególnie twarz jest mało widoczna/.
Jest on w dwóch wersjach "nicianych" czyli zwykła mulina lub mulina metalizowana
na koszulce i koronie.Porwałam się na tą metalizowaną, zeszło mi pół roku,
"metalik" robi robotę, ale radykalnie podnosi koszt.
Pozdrawiam. Magdalena z Rzeszowa.

1. Data: 2005-02-11 12:27:57

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorąca prożba poszukuje schematu do obrazu"Matka Boska Ostrobramska"obraz
> bardzo mnie zauroczył i postnowiłam go wyhaftować tylko brakuje mi
> schematu.Z góry dziękuje i pozdrawiam Bożena h...@t...pl
No to musisz uzbroić się w cierpliwość haftując, zwłaszcza, ze obraz jest na
czarnym tle.
Haftowanie go zajęło mi bardzo duzo czasu i chyba tylko dlatego, ze robiłam
go dla syna w prezencie nie rzuciłam tego w kąt. Efekt końcowy elegancki,
z tym że nie mogłam wtedy kupić wszystkich kolorów nici
metalizowanych i w sumie zrobiłam normaną muliną DMC. Ale powiedziałam
sobie potem, nigdy wiecej i NIC NA CZARNYM tle.
Ale naprawdę bardzo ładnie wyszedł ten obraz.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2005-02-11 12:50:44

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie potem, nigdy wiecej i NIC NA CZARNYM tle.
> Ale naprawdę bardzo ładnie wyszedł ten obraz.

Ja też haftowałam to w prezencie /na 18 syna/ i tylko dlatego dobrnęłam do końca.
Ze zdobyciem metalizowanej muliny nie miałam problemu, bo pani z zaprzyjażnionej
pasmanterii sciągnęła ją dla mnie, czarne tło też jako tako, ale te "żywe" sześć
niteczek sreberka lub złota dało mi w kość. Nitka nie dłuższa niż 60 cm i co
parę sztychów wyrównywanie przesuwających się nitek. Ale efekt jest tego wart.
Pozdrawiam. Magdalena / Rzeszow/.

1. Data: 2005-02-11 13:22:02

Od: "AK" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

A skad mozna wziac schemat tego cuda?

1. Data: 2005-02-12 15:35:15

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Holband" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> Gorąca prożba poszukuje schematu do obrazu"Matka Boska Ostrobramska"obraz
> bardzo mnie zauroczył i postnowiłam go wyhaftować tylko brakuje mi
> schematu.Z góry dziękuje i pozdrawiam Bożena h...@t...pl

mam tylko trzeba zeskanowac, chetne zapraszam na priv

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

Na spotkaniu w Katowicach.
[Inne] prosba o jpg