Matura - Tematy

1. Data: 2000-05-12 21:11:17

Temat: Matura - Tematy
Od: "Jarek" <j...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglby ktos mi przeslac (albo podac adres gdzie sa)
tematy matur z polskiego i zestawy z matematyki
z tego roku. Chcialbym sobie porownac gdzie byly latwe a gdzie
trudne.
Z gory dziekuje :)
j...@i...pl

1. Data: 2000-06-10 13:12:06

Temat: Re: Matura - Tematy
Od: Dariusz Zulpo <p...@e...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek wrote:

> [...]
> tematy matur z polskiego i zestawy z matematyki
> z tego roku. Chcialbym sobie porownac gdzie byly latwe a gdzie

Poszukaj na stronie MEN-u (www.men.waw.pl), a glebiej - w kuratoriach
oswiaty.

oceny z zachowania
.. .. .. .. SZKOLENIE dla URZEDOW gmin, miast, powiatow i wojewodztw
tematy zadan maturalnych matfiz
Ustna matura z informatyki.
MATURA 2000 j. polski !!!