Matura ustna - pilne, z goy dzieki!

1. Data: 2002-05-11 07:37:34

Temat: Matura ustna - pilne, z goy dzieki!
Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Wlasnie wczoraj zdawalem pisemna matme, na przedmiot ustny wybralem
jezyk angielski. Mature ustna z angielskiego mam 27. maja, ale chcialbym
zamienic ja na matme (wtedy nie musialbym jej zdawac - w klasie 3 i 4 mialem
db i bdb [na koniec], a mature napisalem [jestem na 90% pewien] na bdb).
Moje pytanie brzmi: do ilu dni przed matura ustna mozna wybrany przedmiot?
Najlepiej od razu z aktami prawnymi, etc. Z gory dzieki!

Pozdrawiam
Piotr Firlej

1. Data: 2002-05-11 08:06:04

Temat: Re: Matura ustna - pilne, z goy dzieki!
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Firlej" <e...@s...pl> napisał w wiadomości:

> Moje pytanie brzmi: do ilu dni przed matura ustna mozna wybrany przedmiot?
> Najlepiej od razu z aktami prawnymi, etc. Z gory dzieki!

Jezeli jestes w LO, to musisz zdawac ustnie polski, jezyk obcy i wybrany
przedmiot. Tak jest chyba we wszystkich ogolniakach. U mnie jest tak, ze
jezeli pisemnie zdawalam matme (a zdawalam) i jezeli jakims cudem dostane
bdb (a mam taka cicha nadzieje), to wybrany przedmiot na ustnej (ktorym u
mnie jest geografia) moge zamienic na matme i byc zwolniona z ustnej z
wybranego przedmiotu (oczywiscie pod warunkiem najmniej 4 na koniec 3 i 4
klasy). Ale to dopiero po ogloszeniu wynikow, bo poki nie ma ocen, to co ja
moge zmieniac;) A z anglika zwalniaja certyfikaty (poczawszy od FCE i w
gore).
Nie wiem jak jest w liceach zawodowych, ekonomicznych i tak dalej, bo tam z
ustnymi chyba jakos inaczej.

> Pozdrawiam
> Piotr Firlej

ja rowniez
i powodzenia!
Aga

1. Data: 2002-05-11 13:29:55

Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości

Na ja wlasnie jestem z l. ekonomicznego, musze w takim razie udac sie do
dyrekcji i przedyskutowac ;-)

P.

1. Data: 2002-05-11 19:07:46

Od: "MegiWu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje pytanie brzmi: do ilu dni przed matura ustna mozna wybrany przedmiot?
> Najlepiej od razu z aktami prawnymi, etc. Z gory dzieki!

u mnie w szkole juz dawno zostalo "zatwierdzone" kto co zdaje, bo
zapisywalismy na jakis kartkach do dyrekcji co chcemy zdawac na maturze
ustanej jako przedmiot dodatkowy
chodze do normalnego LO, moze to jakas roznica
a'propos, moja kolezanka kiedys tam, chyba miesiac temu zdecydowala , ze nie
ma ochoty zdawac geografii, jak wczesniej deklarowala i dyrekcja zrobila
problem, bo dla nich to bylo z pozno na zmiane, jednak w koncu ulegli, i
bedzie zdawala matme
hmm.... moze Twoja szkola i oczywiscie dyrekcja sa inni i nie beda robili
problemu jesli bedziesz chcial zmienic sobie na matme, u mnie nawet bym na
to nie liczyla :(

zycze powodzenia

--

pozdrowionka

Magda

1. Data: 2002-05-11 19:24:05

Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MegiWu" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ma ochoty zdawac geografii, jak wczesniej deklarowala i dyrekcja zrobila
> problem, bo dla nich to bylo z pozno na zmiane, jednak w koncu ulegli, i

Hmm... no to zobaczymy ;-)

Pozdrawiam
Piotrek

matura dzień drugi