Matura2002

1. Data: 2000-05-18 10:07:57

Temat: Matura2002
Od: Leszek Sienkiewicz <u...@s...wckp.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na imie Karolina i w przyszlym roku bede pisala mature .ostatnio
coraz czesciej mowi sie o nowej formie matury.
ta nowa forma matury mi sie nie podoba.

1. Data: 2000-06-15 14:31:12

Temat: Re: Matura2002
Od: "Trinity" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukaj na ten temat na stronie www.men.waw.pl. Tam sa przyklady i linki lub na
http://www.portal.pl/tpi/run?n=index. Powodzenia.
Użytkownik Leszek Sienkiewicz <u...@s...wckp.lodz.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...wckp.lodz.pl...

1. Data: 2000-06-16 20:02:24

Od: m...@g...pl (_Norman_) szukaj wiadomości tego autora

Trinity wystukal...
> Mam na imie Karolina i w przyszlym roku bede pisala mature.
> ostatnio coraz czesciej mowi sie o nowej formie matury.
> ta nowa forma matury mi sie nie podoba.

a komu sie podoba? poza tym jesli masz mature za rok to
czym sie martwisz jesli piszesz po staremu? ;)

--
-=< [N]orman >=--=< m...@g...pl >=--=< #mikolow >=-
-=< http://www.o-milosci.px.pl >=--------=< #tychy>=-

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

Nowa Matura
Matura 2000 (WAYZL I KOWAL)
profesor.pl - katalog i serwis edukacyjny
Serwer SBS
LOGISTYCY PP Poznan