Maz erotoman

51. Data: 2003-01-19 22:39:19

Temat: Re: Maz erotoman
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako putka zamieszkała pod adresem
<g...@p...fm>
w artykule <news:avughr$975$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

> Ja nie wiem czy to jest choroba...ale bardzo boli zwłaszcza tą
> zdradzaną. Ja odeszłabym od człowieka, który by mnie zdradził bez
> względu na to czy erotomania jest czy nie jest chorobą. Bo np. taki
> alkoholizm to co innego - próbowałabym pomóc ale zdrada - NIGDY
> Pozdrawiam Putka

A alkoholizm u bliskiej osoby nie boli?
Powiedz - ile znasz przypadków, że żona pomogła alkoholikowi i przestał
pić? Bo ja ani jednego. Moja mama jest psychiatrą i tez nie widziała
specjalnie tego typu przypadków (nie napisze, że ona w całym życiu ani
jednego, bo może gdzieś sie trafił).

--
Pozdrówka
Tatiana

52. Data: 2003-01-21 14:20:53

Temat: Odp: Maz erotoman
Od: "FK" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj w rozmowach w Toku TVN wystapila para gdzie zona nie mogaca
zaspokoic meza, toleruje jego przyjaciolki, nawet czesto pija razem kawe
padla porada, zeby maz zapraszal zone do zabawy z przyjaciolka, na co
wszyscy zareagowali aplauzem i tylko wrodzona pruderia ewy drzyzgi oraz
innych aseksualnych osobnikow na sali nakazala oburzyc sie na takie
rozwiazanie.

ow "doradca" powiedzial to przy swojej zonie, z ktora goscil w programie,
byli wzorcowa para dla ktorej seks w zwiazku jest sprawa duzej wagi.

Wyrazy uznania dla facetow co jeszcze maja JAJA (w kazdym znaczeniu tego
slowa)

Pozdrowienia
FK :)

53. Data: 2003-01-21 15:02:16

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FK"
> [...]
> rozwiazanie.

> Wyrazy uznania dla facetow co jeszcze maja JAJA (w kazdym znaczeniu tego

Ech, prawde mowiac nie rozumiem. Kobieta godzi sie na to by jej maz
sypiał z innymi kobietami a ty tu wyjeżdzasz z wyrazami uznania dla facetów?? :)
To kobieta jest naj naj;)
Wyrazy uznania dla cudownych żon!
Asia, niedowartościowana;)

54. Data: 2003-01-21 17:33:11

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako FK zamieszkała pod adresem
<r...@p...pl>
w artykule <news:b0jl08$fej$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
> duzej wagi.
>
> Wyrazy uznania dla facetow co jeszcze maja JAJA (w kazdym znaczeniu

Kilka uwag technicznych - podpinasz się pod mojego posta a odpowiadasz
nie polemizująco z nim ani nie potwierdzająco. Po prostu głosisz swoje
zdanie. W takiej sytuacji lepiej podpiąć się pod post inicjujący wątek.
Po drugie pisz _pod_ cytatem. Po trzecie - nie ciągnij za sobą całego
ogona - tnij cytaty.
No... i to by było na tyle w kwestii technicznej.
A teraz do rzeczy:
"wszyscy zareagowali aplauzem a tylko wrodzona pruderia..." Bo ja wiem
czy to pruderia? Jednym odpowiadają trójkąty innym nie. Jakoś chyba bym
nie chciała aby problem mój i mojego męża był roztrząsany w takich
kategoriach i żeby cała Polska z aplauzem przyjmowała pomysły, że mamy
sobie kogoś do łóżka zapraszać, bo któraś ze stron ma większe potrzeby.
--
Pozdrówka
Tatiana

55. Data: 2003-01-21 19:58:30

Od: "jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@n...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Ech, prawde mowiac nie rozumiem. Kobieta godzi sie na to by jej maz
> sypiał z innymi kobietami a ty tu wyjeżdzasz z wyrazami uznania dla

Brawo Asiu, zdecydowanie przychylam się do Twego zdania.

Jacek

Wyjazdy do Anglii
Gdzie do pierwszej klasy w Krakowie?
To ja się przywitam