Mąż właśnie wrócił...

21. Data: 2009-05-15 08:13:44

Temat: Re: Mąż właśnie wrócił...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 08:47, glob <r...@g...com> wrote:

> Te 'cmok',,cmok'-to były uderzenia pięścią?;-)

Skoro tylko takie odruchy miłości znasz... cóż ci będę opowiadać, czym
się skończyło cmokanie...

22. Data: 2009-05-15 08:14:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 08:53, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Pisz sobie, pisz.
>
> Qra, dobroczynnie

Ja mu mówię: jedź sobie na te rybki, jedź. Ile kanapek ci zrobić?

23. Data: 2009-05-15 08:15:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

d...@4...net

> [...]
>
> Ten ogrom potrzeby uspokojenia i wypogodzenia.

Po prostu anioł w domu :-)

24. Data: 2009-05-15 08:17:02

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:16, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Marny to dyjament, co nie toczy się tam gdzie jego blask uwielbiają,
> tylko siedzi tam, gdzie same diamenty ze skazami siedzą i go rysują...

Od tego jest, aby je szlifować, nie one jego.

Znalazła się sentencjonistka od siedmiu... wibratorów.

25. Data: 2009-05-15 08:19:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:32, michał <6...@g...pl> wrote:

> Oponowałbym. To nie gacie, a naprawdę troskliwy mąż. Dzięki oddaniu
> grupom, Ikselka mniej wyżywa się na rodzinie. Kumulujące się frustracje
> muszą mieć gdzieś ujście. W tym przypadku wentylem jest Internet, gdzie
> dla męża XL znajdują się przypadkowe obce osoby. Taka terapia nie jest
> głupia.

Oczywiście, trafiłeś w dziesiątkę. Raz ci się udało.
Dzięki netowi nie rzucam talerzami po ścianach, klimakterium znoszę
bezproblemowo, rozkwitam wręcz :-)

Jak mąż ma nie być zadowolony?
:-)

26. Data: 2009-05-15 08:20:13

Od: "marcysia s." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisz sobie, pisz.
>

> Qra, dobroczynnie

Toż to przecież jest radosny przykład czystego i żywego opiewanego tutaj
partnerstwa. A nawet Partnerstwa.
Jak można, Qro, tak psuć szyki naszej derogiej "jakiejś pogodniejszej i
spokojniejszej" Idealnej Żonie, Matce i Pani Domu.

pozdrawia ms, rozbawiona czemuś, jak zwykle przy lekturce owych tekstów

27. Data: 2009-05-15 08:20:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 08:47, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Panie poeto, więcej troski o składnię poproszę.

> Nie ma nikogo lepszego niż ten z tematu!!!!!!!111111123

> Więcej jest tych rycerzy, co tu przylezą? Mamy się już bać?

Tylko siebie nawzajem. Co tu przyleźliście zgodnie.

28. Data: 2009-05-15 08:22:10

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 01:58, michał <6...@g...pl> wrote:

> A moja biedna spracowana kobieta śpi umęczona, podczas gdy ja oglądam
> sobie takie różne programy przyrodnicze...

Tak przy niej mówisz o swoich ulubionych pornosikach?

29. Data: 2009-05-15 08:26:28

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości:

>>> zasypiać.

> Tak przy niej mówisz o swoich ulubionych pornosikach?

Nie, ona używa określenia "gołe baby".

michał

30. Data: 2009-05-15 08:30:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 09:46, "Redart" <r...@o...pl> wrote:

> Rzeczywistą potrzebą jest uzyskanie kolejnej, rozbudowanej
> analizy psychologicznej, tyle, że teraz na bazie specjalnie
> podstawionych 'przesłanek'. Wszystko po to, by zatrzeć
> uczucie poważnego dysonansu poznawczego, jaki powstał
> po nieoczekiwanych analizach wcześniejszych dotyczących
> relacji Ikselka-brat-matka ;))), które nie były robione
> na bazie specjalnie spreparowanych faktów :)))

Masz fix na punkcie robienia psychoanaliz.
Ja jestem ciekawa, czy nadal kłócisz się z teściową i żoną.
Żeby mężczyzna się kłócił z kobietami? - żenada. Nie masz za grosz u
nich autorytetu i nie umiesz go zdobyć ani intelektem, ani mądrością,
ani męskością, umiejętnością codziennego zdobywania ich szacunku -
tylko chcesz wymóc kłótnią i agresją to, aby cię słuchały.
To są przesłanki do niezłej psychoanalizy - zrób ją sobie, póki czas.

Nie umiesz wspólnie z żoną wychować własnego dziecka - piszesz, że
jest to trudne.
Czyli należy się domyślać, że wg ciebie wychowywanie dziecka osobno
jest łatwe.
Czyli jesteś zupełnie nieprzystosowany, nie dorosłeś do roli ojca.
Agresja i nieprzystosowanie, brak umiejętności dochodzenia do
kompromisu. Założę się, że jestes tzw wiecznym chłoptasiem, tylko że
agresywnym.
Ty to masz dopiero porąbane w głowie. I w dodatku żona -
niezaspokojona. Nie dziwię się. Tu żadna terapia małżeńska nie pomoże,
jak się nie ma w spodniach, tylko w pięściach czy mocnym gardle.

czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?
politycy i muzycy w jednym spali domku
nie znaczy nie
JESZCZE JEDEN...
HAJ !