Mazindol

1. Data: 2003-07-22 17:42:55

Temat: Mazindol
Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kto może załatwić ten lek??? proszę o kontakt

2. Data: 2003-07-22 20:15:44

Temat: Re: Mazindol
Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mazindol to lek na receptę hamujacy łaknienie nie mozna go stosowac ot tak
sobie. jest stosowany scisle pod kontrola lekarska z odpowiednia dieta w
leczeniu otyłosci w celu zahamowania łaknienia lekarz moze jeszcze przepisac
preparat Meridia lub Xenical (preparaty TYLKO NA RECEPTE LEKARSKĄ !!!)
jesli chcesz mozesz kupic w aptece herbatki np Regulavit
sa tez kapsułki Trimline, mozna ssac tabletki KiloZym, sa homeopatyczne
preparaty o sprawdzonej skutecznosci hamujace łaknienie
polecam rozmowe z farmaceutą doradzi cos z dostepnych bez recepty srodkow
wspomagajacych odchudzanie
pozdrawiam i powodzenia
aspirynka

3. Data: 2003-07-22 20:33:54

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki za te porady;) znam ten lek już go brałem i chce jeszcze ale
nie ma go w aptekach!!! gdzie go załatwić???

4. Data: 2003-07-22 22:05:35

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zgucior" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wielkie dzieki za te porady;) znam ten lek już go brałem i chce jeszcze
ale
> nie ma go w aptekach!!! gdzie go załatwić???

nie ma bo go w Polsce wycofano.

5. Data: 2003-07-22 22:39:36

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak był dobry i tani to go wycofali

6. Data: 2003-07-23 09:54:30

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jul 2003 00:39:36 +0200, zgucior wrote:

> no tak by? dobry i tani to go wycofali

Nie. Wycofali, bo były po nim przypadki nagłych zgonów. IIRC.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

7. Data: 2003-07-23 10:22:51

Od: Max <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> wrote in

> Nie. Wycofali, bo były po nim przypadki nagłych zgonów. IIRC.
>
> m.

a nie byla to czasem amfetaminka ?

Max

8. Data: 2003-07-23 12:01:25

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Jul 2003 10:22:51 GMT, Max wrote:

> a nie byla to czasem amfetaminka ?

Jestem pewien, że po amfetamince również notowano nagłe zgony, ale nie
jesteśmy na pl.soc.uzaleznienia, a na pl.sci.medycyna i rozmawiamy o
lekach, nie narkotykach.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
*Life is too complex for oral communication*

9. Data: 2003-07-23 18:30:24

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak mazindol to pochodna amfetaminy

10. Data: 2003-07-23 18:42:35

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jul 2003 20:30:24 +0200, zgucior wrote:

> tak mazindol to pochodna amfetaminy

Tak jak i efedryna i mnóstwo innych związków. No i co z tego?

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

plamki na penisie
coś na śmierć
dezorientacja
szczepionka WZW przed zabiegiem .