Mdłości po stosunku

1. Data: 2005-11-09 21:32:40

Temat: Mdłości po stosunku
Od: Kasienka <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam drobne pytanie skierowane do pań (a i nie tylko ;))

Czy zdarzył wam się taki przypadek, że po stosunku płciowym
odczuwałyście mdłości? Ja od pewnego czasu zaczęłam właśnie takie coś
odczuwać i nie mam zielonego pojęcia z czym to moze być związane.

Dodam, że stosuję pigułki, jednak nigdy nie wystąpiła podobna reakcja.
Może to uczulenie na spermę?

Będę wdzięczna za wszelkie opinie na ten temat

Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

2. Data: 2005-11-10 00:10:08

Temat: Re: Mdłości po stosunku
Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasienka" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy zdarzył wam się taki przypadek, że po stosunku płciowym
> odczuwałyście mdłości? Ja od pewnego czasu zaczęłam właśnie takie coś
(..)

Cóż, chyba to wskazuje, że trzeba zmienic partnera;-)

"Wiesz, skarbie, musimy sie rozstac, bo jak się pokochamy, to mi się aż
cafa":-))

--
Pozdr

3. Data: 2005-11-10 06:50:15

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Cóż, chyba to wskazuje, że trzeba zmienic partnera;-)
>
> "Wiesz, skarbie, musimy sie rozstac, bo jak się pokochamy, to mi się aż

PLONK

4. Data: 2005-11-10 20:49:08

Od: "okularnick" <o...@n...ck> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odczuwać i nie mam zielonego pojęcia z czym to moze być związane.
>
> Dodam, że stosuję pigułki, jednak nigdy nie wystąpiła podobna reakcja.

Skąd te mdłości? nie mówiłaś, że to stosunek oralny

5. Data: 2005-11-10 21:21:46

Od: "Jasiu" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdarzył wam się taki przypadek, że po stosunku płciowym
> odczuwałyście mdłości? Ja od pewnego czasu zaczęłam właśnie takie coś
> odczuwać i nie mam zielonego pojęcia z czym to moze być związane.

Niepowinno się mieć orgazmu na leżąco, gdy leżysz wysokie ciśnienie krwi
wywołuje reakcję zacisku naczyń w mózgu by go chronić, jeśli naczynia są
chorobowo zwężone może dojść do udaru. Pierwszy objaw to mroczki w kąciku
ust i na ciele.

6. Data: 2005-11-10 22:06:01

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jasiu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wywołuje reakcję zacisku naczyń w mózgu by go chronić, jeśli naczynia

> chorobowo zwężone może dojść do udaru. Pierwszy objaw to mroczki w

... a swistak siedzi za sreberka

--
pozdro
ape