Re: Mechanika kwantowa

From: adamoxx1 <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mechanika kwantowa
Date: Tue, 27 Jan 2009 21:16:31 +0100
<gli4cs$ad9$1@news.onet.pl> <glirla$13e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<glivvk$on4$1@news.onet.pl> <glj23o$spd$1@news.onet.pl>
<gll3f0$9r5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<glmmie$2h91$1@news2.ipartners.pl> <gln0na$jin$1@news.onet.pl>
<gln1p3$2mh9$1@news2.ipartners.pl> <gln35h$s4d$1@news.onet.pl>
<gln5p7$2of0$1@news2.ipartners.pl> <gln73j$7t0$1@news.onet.pl>
<gln7fs$2pa0$1@news2.ipartners.pl> <gln7v1$a7r$1@news.onet.pl>
<glna6a$2qek$1@news2.ipartners.pl> <glnctc$ntr$1@news.onet.pl>
<glnnog$a72$1@nemesis.news.neostrada.pl>

medea pisze:

> Co się dzieje z Tobą, Adasiu?! A takim miłym chłopcem byłeś. :/

Ja przewrotny chłopiec jest :)

> Jakie gorące 16? O czym Ty pleciesz? Po co dajesz się wmanewrować w
> takie bzdurne ględzenie?

Nie jest bzdurne. Często mnie otrzeźwia. I wcale nie dałem się wmanewrować.

> Oczywiście, że tak, bo faceci w Twoim wieku są emocjonalnie zdecydowanie
> mniej rozwinięci niż kobiety. Przynajmniej tak było, kiedy ja byłam w
> Twoim wieku.

Nie wiem dokładnie na czym polega rozwój/niedorozwój emocjonalny, ale
chciałbym wiedzieć.

> To po co chrzanisz o jakichś gorących 16?

Dobre pytanie.
Może to dlatego, że jestem niedorozwinięty emocjonalnie. Mogę przecież.
Jeszcze. Ale mam nadzieję, że nie na zawsze.
Ilekroć następuje zbliżenie, to go unikam bo zawsze wiem, że to nie jest
ktoś z kim chciałbym do niego dopuścić. Za dużo myślę, nie umiem
przełączyć się na tryb "go with the flow".
A do mechanicznego ruchania chyba nie jestem zdolny... Ale może kiedyś
uda mi się w tym dostrzec "głębszy sens" i coś się odmieni...

> Wiesz, to akurat powinno być domeną każdego rozsądnego kierowcy. No i ta
> ilość metrów powinna być wprost proporcjonalna do prędkości. :/

A raczej do długości drogi hamowania.
W każdym razie myślenie za kółkiem sprawia mi przyjemność. Jak każde
myślenie. A przynajmniej usiłowanie.
Dzisiaj jestem złośliwy. Nawet wobec samego siebie.

> Pozdrawiam
Ja też :)
> Ewa
Adam