Mechanika kwantowa

101. Data: 2009-01-27 20:03:48

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Saulo<s...@l...po>
>
> [...]
> [...]
>
> Co tam sama edukacja, gdyby tak miały równy dostęp do wszystkiego?
> Just imagine.
>
> Saulo

Ciekawe które z nich zainteresowałyby się zawodem szambonurka

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

102. Data: 2009-01-27 20:09:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 21:03:48 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Ciekawe które z nich zainteresowałyby się zawodem szambonurka

Po co? - starczy paru Bluzgaczy na te etaty.

103. Data: 2009-01-27 20:16:31

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co się dzieje z Tobą, Adasiu?! A takim miłym chłopcem byłeś. :/

Ja przewrotny chłopiec jest :)

> Jakie gorące 16? O czym Ty pleciesz? Po co dajesz się wmanewrować w
> takie bzdurne ględzenie?

Nie jest bzdurne. Często mnie otrzeźwia. I wcale nie dałem się wmanewrować.

> Oczywiście, że tak, bo faceci w Twoim wieku są emocjonalnie zdecydowanie
> mniej rozwinięci niż kobiety. Przynajmniej tak było, kiedy ja byłam w
> Twoim wieku.

Nie wiem dokładnie na czym polega rozwój/niedorozwój emocjonalny, ale
chciałbym wiedzieć.

> To po co chrzanisz o jakichś gorących 16?

Dobre pytanie.
Może to dlatego, że jestem niedorozwinięty emocjonalnie. Mogę przecież.
Jeszcze. Ale mam nadzieję, że nie na zawsze.
Ilekroć następuje zbliżenie, to go unikam bo zawsze wiem, że to nie jest
ktoś z kim chciałbym do niego dopuścić. Za dużo myślę, nie umiem
przełączyć się na tryb "go with the flow".
A do mechanicznego ruchania chyba nie jestem zdolny... Ale może kiedyś
uda mi się w tym dostrzec "głębszy sens" i coś się odmieni...

> Wiesz, to akurat powinno być domeną każdego rozsądnego kierowcy. No i ta
> ilość metrów powinna być wprost proporcjonalna do prędkości. :/

A raczej do długości drogi hamowania.
W każdym razie myślenie za kółkiem sprawia mi przyjemność. Jak każde
myślenie. A przynajmniej usiłowanie.
Dzisiaj jestem złośliwy. Nawet wobec samego siebie.

> Pozdrawiam
Ja też :)
> Ewa
Adam

104. Data: 2009-01-27 20:21:54

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> szczerze mówiąc, ja mam wrażenie, że to tobie dziś coś sie stało :)

Też to zauważam. Chce mi się brzydko mówić, krzyczeć i śmiać się chce mi.
Czasem mam takie objawy po kawie, jakoś mocno zadziałała.
Albo wkurzony jestem, po dzisiejszym usiłowaniu zaliczenia niemieckiego
rano. Zarwałem noc, to co pisemne jakoś tam zawsze idzie, ale język się
plącze, kiedy przychodzi czas na mündliche Äußerung.
A po jakiejś porażce jestem w amoku i wyłącza mi się myślenie... Nic
dobrego, bo ryzyko, że np. wpadnę pod koła samochodu znacznie wzrasta.
Chociaż podobno głupota (nawet z niemieckiego) eliminuje się sama.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

105. Data: 2009-01-27 20:23:25

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Że nie jestem miła? Coś mnie widocznie ugryzło.

Zamotałem się. Myślałem że to do mnie miało być.

> Ewa
Adam

106. Data: 2009-01-27 20:42:26

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

[...]
> ale teraz cicho sza, bo gramy z norwegami.
[..]

aaaalee byyyłooo

saulo

107. Data: 2009-01-27 20:52:17

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

> tren R<t...@n...sieciowy>
>
> [...]
>
> aaaalee byyyłooo

"Panowie! Spokojnie, mamy dużo czasu! Odbieramy piłkę i trafiamy do pustej
bramki." - Bogdan Wenta na 15 s przed końcem meczu

Saulo

108. Data: 2009-01-27 20:59:51

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

> Saulo<s...@l...po>

> "Panowie! Spokojnie, mamy dużo czasu! Odbieramy piłkę i trafiamy do
> pustej bramki." - Bogdan Wenta na 15 s przed końcem meczu

Według innego apokryfu:

"ONI WYCOFUJĄ BRAMKARZA, PRZECHWYTUJEMY I RZUCAMY, MAMY 15 SEKUND, TO DUŻO
CZASU."

Saulo

109. Data: 2009-01-27 21:00:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> [...]
> dobrego, bo ryzyko, że np. wpadnę pod koła samochodu znacznie wzrasta.
> Chociaż podobno głupota (nawet z niemieckiego) eliminuje się sama.

ok, wybaczam wam po tym fajnym wyniku :)
no i oczywiście mam czasami tak samo. nagła przerwa w kontroli.
to dość ciekawe w sumie.

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

110. Data: 2009-01-27 21:12:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Saulo<s...@l...po>

> "Panowie! Spokojnie, mamy dużo czasu! Odbieramy piłkę i trafiamy do
> pustej bramki." - Bogdan Wenta na 15 s przed końcem meczu

i miał kurwa rację, pieprzony kolo :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)