Mechanika kwantowa

11. Data: 2009-01-26 01:58:04

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Bez wolnej woli człowiek byłby niezdolny do stwarzania.

Zerknij na to:
http://pl.youtube.com/watch?v=0drT_L4G8w8
http://pl.youtube.com/watch?v=pHn2zFU6-zY
http://pl.youtube.com/watch?v=ufkrJkVqems

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

12. Data: 2009-01-26 06:13:08

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 01:26, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Nie stwarzamy nowej rzeczywistości, lecz polegamy na już obecnych w
> mózgu obwodach, które powstały w wyniku warunkowania.
> Krokiem do przodu byłoby pokonanie tych barier.
> Geniusze są osobnikami, którym jakoś udało się je przekroczyć.
> A przekroczyli je być może dlatego, że okiełznali w jakiś sposób
> świadomość, która poprzez mózg jedynie w pewnym ułamku może się
> manifestować. Świadomość jest wszechobecna, jest czymś przenikającym
> cały Wszechświat w skali Plancka. Jest czystą informacją, bytem.
> Możliwe że pierdole od rzeczy, ale żeby to dokładnie ogarnąć potrzeba

Nie. Nie mowisz od rzeczy. I ciesze sie, ze jest ktos, kolejny, kto
ZAUWAZA takie tematy.
Jestesmy OGRANICZENI wdrukowanymi nam w geny i memy informacjami.
Jedynie ktos, kto ma sile, by ZANEGOWAC to wszystko, te kody, przyjete
normy, zasady, i tak dalej, bedzie mogl dostrzec, odkryc, stworzyc cos
NOWEGO.

13. Data: 2009-01-26 06:30:17

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 07:13, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> Jedynie ktos, kto ma sile, by ZANEGOWAC to wszystko, te kody, przyjete
> normy, zasady, i tak dalej, bedzie mogl dostrzec, odkryc, stworzyc cos

Przede wszystkim każdy zajmuje się machaniką kwantową - rozbija jądra,
a wynik jest zupełnie niepewny, choć do pewnego stopnia przewidywalny,
o ile kobieta z dzieckiem mu nie ucieknie...

14. Data: 2009-01-26 06:34:07

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 02:02, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> No i jeszcze jedno. Że ludzie są uzależnieni od emocji. I że to emocje
> sterują ich wyborami i myślami. Trzeba umieć to przezwyciężyć.

Ok. Ale zycie BEZ emocji nie pozwoli doznawac wszystkich jego smakow.
Warto wiec POZNAC, a potem okielznac.

> Cbnet mówił o zniewoleniu przez sex.
> Kreowanie rzeczywistości oznacza wysiłek intelektualny, wciąż na przekór
> emocjom od których się uzależniamy.

Niekoniecznie na przekor.
Wystarczy te energie, która wkladamy w kolejne pakiety emocjonalne,
przetwarzac na to, co nazywasz wysilkiem intelektualnym. Sterowac
SWIADOMIE procesami, ktore na co dzien naszej swiadomosci sie
wymykaja. Przede wszystkim dlatego, ze nikt nam nie powiedzial, iz
mozna INACZEJ.

> Wyzwolenie mentalne oznacza niepodleganie emocjom. Oznacza ciągłą
> uważność, ciągłą obserwację i myślenie.

Dasz rade?
:)
Ilu ludziom ZECHCE SIE coś takiego robić?

Jak myslisz, dlaczego wiekszosc procesow psychosocjologicznych, ktore
mozemy zaobserwowac dookola siebie, ulega coraz wiekszemu splyceniu?

Jak dlugo mozna byc zafascynowanym KREOWANIEM?

Czy mozna TWORZYC dla samego siebie?

A jesli nie, to czy znajdziemy odbiorcow dla swoich kreacji?

I tak dalej, i tak dalej.

Dopoki swiadomosc ogolna zmierza ku splycaniu, a nie poglebianiu
wiedzy, jednostki, szukajace NOWEGO, pozostana jednostkami.
Stado zadba bowiem o to, by jego zywotne interesy nie zostaly
naruszone przez jakies nawiedzone pomysly.
Nawiedzone, rzecz jasna, w cudzyslow wstawiam.

Ale to temat na inny watek.

15. Data: 2009-01-26 06:44:39

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 07:34, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> naruszone przez jakies nawiedzone pomysly.
> Nawiedzone, rzecz jasna, w cudzyslow wstawiam.

Nie zapominaj - talenty dostają niektórzy, szekele też, geniusze też
muszą jeść, pracując na jedzenie zapominają o swoim geniuszu, bądź są
tępieni lub okradani z pomysłów, do tego służyła (i słuzy)
administracja - w fiermach, w środowisku...

16. Data: 2009-01-26 06:55:57

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 07:44, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> geniusze też
> muszą jeść, pracując na jedzenie zapominają o swoim geniuszu,

Niestety tak.

> bądź są
> tępieni lub okradani z pomysłów, do tego służyła (i słuzy)
> administracja - w fiermach, w środowisku

O tym wlasnie mysle, uzywajac ogolnego hasla STADO.

17. Data: 2009-01-26 07:47:40

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 06:30, Panslavista <p...@g...com> wrote:

> Przede wszystkim każdy zajmuje się machaniką kwantową - rozbija jądra,
> a wynik jest zupełnie niepewny, choć do pewnego stopnia przewidywalny,
> o ile kobieta z dzieckiem mu nie ucieknie...

Co za bzdury.
Lecz sie czlowieku i skoncz pisac te farmazony.
Jestes monotematyczny i tepy.
Skoncz sie powtarzac.

18. Data: 2009-01-26 08:53:47

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 08:47, Bluzgacz <b...@g...com> wrote:

> Co za bzdury.
> Lecz sie czlowieku i skoncz pisac te farmazony.
> Jestes monotematyczny i tepy.
> Skoncz sie powtarzac.

Akurat mam zarchiwizowane posty nicka Hanka o porodzie Sylinka i
rabusiu Piotrusiu, itd.

19. Data: 2009-01-26 09:08:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie.
Mówię o warunku koniecznym dla _ważnej_ właściwości jaką posiadł
człowiek.

W szczególności zwierzęta nie stwarzają, gdyż nie mają wolnej woli.
Część ludzi przerasta człowieczeństwo, dlatego są zapatrzeni na
zwierzęta.
I bredzą nt człowieka.

--
CB

20. Data: 2009-01-26 09:14:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda jak "rewelacje" troglodytów. ;)

Ludzie mają mikroskopijne pałki i próbują nimi ogarniać rzeczywistość.
Wychodzi z tego kabaret.
W pewnym sensie.

--

> Zerknij na to:
> http://pl.youtube.com/watch?v=0drT_L4G8w8
> http://pl.youtube.com/watch?v=pHn2zFU6-zY
> http://pl.youtube.com/watch?v=ufkrJkVqems

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)