Medycyna naturalna!!!

1. Data: 2002-10-30 04:23:18

Temat: Re: Medycyna naturalna!!!
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Plonk spamerze!!!
PS. Jak spamujesz, to pisz to w temacie.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

2. Data: 2002-10-30 09:17:02

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestes na najlepszej drodze do abuse...

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2002-10-30 12:20:57

Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Szymon Piatczyc naskrobał:

>Zapraszamy do gabinetu pana Wacława Piatczyca na seanse terapii
>naturalnej.Pan bioenergoterapeuta Wacław Piatczyc przyjmuje w

Nie ma przypadkiem grupy pl.dewiacje.paramedycyna ?
Jacek

4. Data: 2002-10-30 19:32:09

Temat: Medycyna naturalna!!!
Od: "Szymon Piatczyc" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy do gabinetu pana Wacława Piatczyca na seanse terapii
naturalnej.Pan bioenergoterapeuta Wacław Piatczyc przyjmuje w gabinecie w
Grodzisku Wlkp.k/Poznania przy ulicy 22Lipca nr 21.Wszystkie pytania proszę
kierować na numer telefonu 0(prefiks)61-4446519 (dzwonic po 21.00) lub
606217575.Pod tymi numerami należy się również zapisywać na uzgodniony
termin seansu.
Pozdrowienia
Szymon Piatczyc

5. Data: 2002-10-30 19:39:56

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-10-30 19:46:11

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymon Piatczyc"
> Zapraszamy do gabinetu pana Wacława Piatczyca na seanse terapii
> naturalnej.

Poprzednio wysłałam post bez odpowiedzi, niechcąco.
Nie lubię SPAMU, ale jeśli już, to nie napisałeś jakie dolegliwości
leczy i w jaki sposób, jakimi metodami :-)

--
Pozdrówka
Ania vel M(m)asoneczka

7. Data: 2002-10-31 09:55:06

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...pl (Jacek) wrote in news:Xns92B787DFB517Ajingjang@193.110.120.9:

> Szymon Piatczyc naskroba?:

> Nie ma przypadkiem grupy pl.dewiacje.paramedycyna ?
> Jacek

Swoja droga, nazywaja sie tak samo (Piatczyc), widac rodzina, a tymczasem Szymon o
Waclawie pisze per "pan". Dziwne.

Szymon z nadmiaru szacunku pisze "pan bioenergoterapeuta". To przypomina mi "pan
wozny", albo "pan dozorca" z czasow szkolnych.

szacuneczek,
pan Tomek.

Nie kradnijcie kwiatów z cmentarzy.
Wzdety brzuch