Medycyna niekonwencjonalna i linijka :-)))

21. Data: 2000-11-06 18:41:35

Temat: Re: Medycyna niekonwencjonalna i linijka :-)))
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Krasowski napisał(a):

> pomijajac skutecznosc tych kapieli - to jest WYWAR, a zatem dezynfekuje sie
> przez gotowanie...

Ile tej słomy, czy siana trzeba by było włożyć go gara...chyba do jakiegoś
kotla...
Tak btw to ja już kicham i łzawię pisząc o sianie:-)...wolę jednak
natłuszczający, pieniący środek do kąpieli.

Kaja

22. Data: 2000-11-06 20:27:44

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma leczyla sie tak z intensywnych pryszczy na plecach (typu
tradzik).

Nie trzeba gotowac w wannie.

Jak nie masz otwartych ran to kladac sie na lace czy piasku na plazy,
tez go nie dezynfekujesz wrzatkiem

23. Data: 2000-11-06 21:10:36

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Robert Krasowski napisa?(a):

> Ile tej s?omy, czy siana trzeba by by?o w?o?yae go gara...chyba do jakiego?
> kotla...
Moze sie kapac i w debowej beczce i biczowac rozgami.
Ale siano wklada sie do wanny z goraca woda a gdy woda przestygnie to
sie siagno wyjmuje i ropoczyna kapiel lub raczej moczenie.
KPW ?

Wanna niestety czasem ciemnieje. Ale jest to skuteczna metoda terapii
pewnych dolegliwosci skornych, stosowana do dzis w gorach.

24. Data: 2000-11-06 23:08:31

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> Moze sie kapac i w debowej beczce i biczowac rozgami.
> Ale siano wklada sie do wanny z goraca woda a gdy woda przestygnie to
> sie siagno wyjmuje i ropoczyna kapiel lub raczej moczenie.

Chyba trzeba to siano najpierw ugotować w jakimś kotle i wlać do wanny :-D

Ja tam byłam wczoraj na " prawdziwych" biczach wodnych na basenie Warszawianka...i
na zjeżdżalni :-))))))

> Wanna niestety czasem ciemnieje. Ale jest to skuteczna metoda terapii
> pewnych dolegliwosci skornych, stosowana do dzis w gorach.

Powiem Ci szczerze, że mnie siano nie interesuje...ładny ma co prawda zapach ale
mnie zaraz puchną oczy i czuję się jakbym miała chore zatoki :-)...Tak samo... a
nawet jeszcze gorzej (!) jest z zapachem lilii !

Pozdr.
Kaja

NT u dwulatka- pytanie do pediatrow
Co oznaczają?