Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo

31. Data: 2015-09-27 20:25:54

Temat: Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-27 o 19:18, Sonn pisze:

> A nie widać?

staram sie nie wyciągać pobieżnych wniosków, wiele chorób ma wspólny
mianownik a przy tym rozpiętość czasem i 150 cm

--
pamtataj pamtarej . . .

32. Data: 2015-09-27 20:58:45

Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-27 o 19:54, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-09-27 16:00, obywatel Naja uprzejmie donosi:

> Same niedobory.

10/10

--
Sonn

Re: Bieg kolorów w Wołominie potępiam
Re: Szczepienia imigrantuw? Co wy na to?
Dobry ortopeda w Gdyni
Dobry ortopeda w Gdyni
Re: Szczepimy się dalej?